inschrijving wedstrijden No nitro en truggy versus buggy tijdens open huis 17 en 18 september MVW

• Topicstarter Topicstarter cenmonster
  • Startdatum Startdatum
C

cenmonster

Guest
17 en 18 september houdt de Modelbouwvereniging Waterland (MVW) Open huis....Tijdens dit weekend worden er twee wedstrijden verreden

1) Zaterdag no-nitro wedstrijd voor elektro 1:8 buggy en truggy's en 1:10 shortcource die voldoen aan no-nitro reglement
Inschrijflink: http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=6588&pLa=nl anders via www.no-nitro.nl onder "aankondiging" in het forumhoofdpost "wedstrijden"

2) zondag Truggy versus buggy voor 1:8 nitro buggy's en truggy's. De elektro kunnen in een aparte heat meedoen (bij min 10 deelnemers)
Inschrijflink: http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=bkg&dId[E]=6624&pLa=nl

De "5e" en laatste no-nitro wedstrijd van 2011 zal worden gehouden op MVW in purmerend tijdens de eerste dag van de opendagen @MVW. Tevens wordt op zaterdag 17 september de uitslag van het NO-NITRO kampioenschap bekend gemaakt, en de bekers uitgereikt.

Op zondag is tijdens de 2e open dag @MVW een Nitro Truggy versus Buggy race waarbij gekeken wordt wat sneller is een buggy of een truggy. Bij voldoene deelnemers (minimaal 1 heat dus minimaal 10 rijders) van de elektrorijders kunnen deze ook aan deze race meedoen (met 1:8 buggy en truggy's)

De nitro's en de elektro's rijden dus niet door elkaar maar in eigen heats met aparte puntentelling. In die zin hebben we dus een dubbele wedstrijd. Buggy versus truggy en elektro versus Nitro. Leuk voor de deelnemers en leuk voor publiek en spannend voor ons allen. Beide races zullen gratis zijn en vrijdag 16 september is er een mogelijkheid tot vrij trainen voor elektro en nitrorijders die deelnemen aan de wedstrijd.

Zaterdagavond is er nog een aparte BBQ waarvoor een vergoeding zal worden gevraagd van 5 euro per persoon. Drinken is tegen schappelijke prijzen in de kantine te verkrijgen.
We willen wel graag dat je je naast je inschrijving voor 1 van de wedstrijden jevoor de overnachting en de BBQ even apart opgeeft. Dit kan door even een mail te sturen aan bestuur@rc-mvw.nl
Na de BBQ is er vrij rijden op de off-road baan voor elektrovoertuigen

Faciliteiten van MVW:
-kantine (event ook slaap mogelijkheid van zaterdag op zondag, wel even eigen slaapspullen meenemen en even mail sturen aan bestuur@rc-mvw.nl of bij opmerking vermelden op inschrijving)
-toilet
-overdekte sleutelruimtes buiten
-220v voorziening.
-compressor
-baanverlichting
meer info WWW.RC-MVW.NL

Maar er kunnen er nog veel meer bij

gratis wedstrijden, BBQ evt overnachten, savonds rijden met elektro tot hoe laat je zelf wil. We hebben baanverlichting op alle banen. Kortom inschrijven............of gewoon komen op 17 en 18 september op de MVW

Zo ik heb me net ingeschreven voor de 1:8 en de 1:10 sc 4x4. Ik hoop dat er snel wat meer mensen gaan inschrijven want anders ga ik het wel heel makelijk winnen:D

Komen de boy's van MVB nu ook een xtje met hun SC wagens of moeten jullie allemaal heel veel oefenen voor de week er op????? Op jullie eigen baan????

Groet Ronald

ik kreeg wel de indruk dat er een aantal van plan waren om te komen.

als wij van MVB niet komen dan heeft geen enkele cup kans van slagen :wink:

michel en richard komen wel dacht ik..

ik kreeg wel de indruk dat er een aantal van plan waren om te komen.

als wij van MVB niet komen dan heeft geen enkele cup kans van slagen :wink:

michel en richard komen wel dacht ik..

Op SCT gebied heb je daar wel gelijk in inmiddels..........en jullie zijn natuurlijk van harte welkom...hoe meer hoe beter.

als je mee wilt eten met de BBQ zaterdagavond stuur dan even een mailtje naar bestuur@rc-mvw.nl. Wedstrijd is gratis BBQ 5 euro en savonds gewoon weer door karren op de verlichte baan............:banana:

Nee hoor voor crawlen kan je zo langskomen en hoeft niet te worden ingeschreven

Vandaag al lekker gereden en gesleuteld met een klein groepje was gezellig!!

Morgen wordt het nog veel leuker!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was een beetje erg nat op Zondag maar alsnog lol gehad op de crawlerbaan. De race aan het eind van de dag ging er ook lekker hard aan toe.

Ja was een leuk weekend, en bedankt dat je er was Leo.
Zaterdag bijna gehele dag droog en zondagochtend veel regen maar in de middag weer een flauw zonnetje, maar we hebben alle races kunnen doen. Crawlbaan was wat rustig maar ook die hebben zich behoorlijk vermaakt

Back