Inschrijving Werkschependag 2 juni 2011

Hallootjesss,
beetje laat maar ik kom ook en breng me smit Curacao mee Lengte 2,56m en weegt 145 kg..dus hoop dat de lift dat kan tillen..hahahaha
en anders maar naast de kade proberen..
gr Rob

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat we er samen een mooie dag van kunnen maken:yes:

Denk er aan wat wisselgeld mee te nemen voor de keuken, dat veroorzaakt geen "financiële opstopping ":D.

Heren en Dames van Modelbouwclub Flevoland van harte bedank voor de ontvangst en van harte gefeliciteerd met de organisatie van deze werkschependag. Het was tevens fijn om eens persoonlijk kennis te maken met verschillende mensen , waar je anders enkel maar via het forum contact mee hebt.

Heren en Dames van Modelbouwclub Flevoland van harte bedank voor de ontvangst en van harte gefeliciteerd met de organisatie van deze werkschependag. Het was tevens fijn om eens persoonlijk kennis te maken met verschillende mensen , waar je anders enkel maar via het forum contact mee hebt.

hier wil ik me graag bij aansluiten....
een fijne dag met goeie koffie

Hier sluit ik me helemaal bij aan....
bedankt voor een mooie dag en goeie koffie!!

hallo

mooie foto's en zeker veel verkeer daar op het biddinhuizer kanaal hahaha
van oorlogs werkschepen tot kleine opduwertjes
ja kon er niet bij zijn om familiale redenen

volgend jaar maar weer eens terug proberen
of op 7 augustus bij ons zelf de pannekoeken dag

gr raf

Hallo mensen,

Het was voor onze vaargroep ook een eer om jullie te mogen hebben aan ons water. Buiten het mooie weer wat zeker meespeelt kan ik wel zeggen dat het een genot was om te zien wat voor een mooie schepen bij ons opgesteld werden.
Op onze site staan al wat foto's, hierbij de rechtstreekse link naar de pagina:
VaargroepFlevoland

Mocht er over een paar jaar weer een WSD bij ons komen dan zullen jullie zien dat er iets verandert is: de komende weken gaat ons gehele terrein op de schop, letterlijk... Alles wordt een beetje verbetert en geëgaliseerd opdat alle tafels standaard recht staan en er ook meerdere tenten geplaatst kunnen worden. Niet dat het vandaag niet goed genoeg was maar het kan altijd beter;)

Hartelijke groet,
Gerben

Hallo Vaargroep Flevoland,

ook vanuit het zuiden een bedankje voor de goede organisatie. Zelfs de bestelling van goed weer heeft gewerkt.:yes:

Foto's komen eraan :pim:

Groeten,
André

hallo

gerben zie maar dat het terug in orde is tegen het duikboot weekeinde LOL

want hier in belgie weten ze wel wat open breken is maar herstellen ho maar

gr raf

Back