Inschrijvingen NK/Nomac 1:10 BC

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door arcell, 3 mrt 2009.

  1. djiewie

    djiewie Guest

    zou leuk zijn als er een 1/10 promo zou komen, wedden dat er dan veel meer rijders komen. Misschien een idee???:)


    greetz Janwillem:D
     
  2. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Gewoon het persoon in kwestie schorsen voor een half jaar ongeacht zijn positie / status. Juist dit persoon moet beter weten lijkt me...
     
  3. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    idd JW, maar ik met zeggen dat een fantastisch mooie dag gehad heb, ik heb het enorm naar mijn zin gehad. Tja dat incident op de rijdersstelling is jammer, maar dat heeft op zich niets met de BC10 te maken, zoiets had in elke klasse kunnen gebeuren, maar het gebeurde nu toevallig hier. :(

    Misschien is dat helemaal nog niet zo'n gek idee om net als bij elektro ook bij de BC10 een proeflicentie te kunnen aanvragen, zodat je op je eigen vereniging eens kunt proeven aan een NK wedstrijd. :rolleyes:

    Valt eigenlijk nog wel mee ... het wordt anders als je beneden staat ... dan moet je goed zenders kunnen vangen ... :cool:
     
  4. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL
    Goed, ik ga even een postief bericht neerzetten, dat lijkt me wel een keer nodig en moet zeker opvallen tussen dit alles :)

    Allereerst ben ik wel te spreken over de wedstrijdleiding en het verloop van de wedstrijd. Vrijwel iedereen is het daar in mijn ogen mee eens. De hele dag is prima verlopen en ik was heel blij, tot de 12e minuut van de 1/10 NK finale. Tja, en dan is er even gerommel en geschreeuw.

    Het is gebeurd en de NOMAC gaat hierover een besluit nemen, tot die tijd is er geen uitslag van de finale 1/10 NK klasse.

    Ik zou het prettig vinden als we dit hele verhaal hier NIET zouden bespreken, het levert alleen maar opmerkingen en onduidelijkheid (in mijn ogen).



    Zouden we dan weer Ontopic gaan?
    De 1/10 klasse is niet groot, hoe kijken jullie tegen een proeflicentie voor de 1/10 brandstof aan, zodat rijders de klasse kunnen proberen zonder een licentie van de nomac?
     
  5. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Excuses

    Heren racers en lezers.
    Voor dat het verhaal NK finale 1:10 een eigen leven gaat leiden wil ik hierbij mijn excuses aanbieden aan alle betrokkenen en met name aan de organiserende vereninging AMCA.
    Dat er dingen niet goed zijn gegaan staat niet ter discussie wat mij betreft, mijn uiteindelijke handeling was vooral verkeerd laat ik dat bevestigen bij deze.
    Ik aanvaard uiteraard iedere sanctie die opgelegd wordt.

    Ruud Schuitmaker
     
  6. wijchen

    wijchen

    Lid geworden:
    5 jun 2006
    Berichten:
    110
    Proef licentie kan drempel verlagend werken voor rijders om een keer mee te rijden en te proeven aan het wedstrijd rijden op landelijk niveau.
     
  7. djiewie

    djiewie Guest

    Heeft deze persoon in questie zijn excuses aangeboden , ik was eerder weg namelijk.
    Dan is die een kerel. Je kunt namelijk allemaal je dag niet hebben namelijk. echter in zo`n selecte groep 1/10 rijders moet je natuurlijk elkaar recht in de ogen kunnen kijken namelijk. Is er een ballantage commissie om dit soort dingen uit te spreken ???


    Off topic:O ja Ruben , als ik de hulp ben vergeten[​IMG] sorry, kan me niets meer van een afspraak herinneren. Dacht dat je voor groningen alleen hulp nodig had. Wat mij betreft even goede vrienden[​IMG]

    JW

    lees het net , echte kerel die Ruud
     
  8. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    zie bovenstaande van Ruud
     
  9. Richard E

    Richard E

    Lid geworden:
    20 okt 2005
    Berichten:
    1.214
    Locatie:
    Eindhoven
    Excuses namens de AMCA aanvaard Ruud, maar je gaf ook meteen na afloop in de WL al aan dat jij fout zat. Het pleit voor je dat je daar eerlijk voor uit komt, en wat de AMCA betreft even goede vrienden. Jullie afzonderlijk van elkaar vertelde verhalen kwamen redelijk goed overeen, dus wat dat betreft is de gehele situatie wel duidelijk. Ook zijn de reakties van de gedupeerde(n) volledig terrecht, dat zul je met me eens zijn. Daarentegen, het verloop van de finale, de uitslag, of evt overnieuw rijden, of wat dat maar ook, en eventuele sancties voor jou, ligt uiteraard in dit geval in de handen van de Nomac. Wat iedereen hier ook van zegt, Ruben heeft volkomen gelijk, hier gaan we verder geen enkel woord aan vuil maken in dit topic.

    Groeten,
    Richard
     
  10. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Om de 1:10 klasse weer goed levend te krijgen heb je m.i. meer nodig dan een proeflicentie. De 1:10 wagens zijn na de offroad de meest verkochte wagens, de meeste rijders zijn alleen te vinden op parkeerplaatsen.

    Als je een "open" 1:10 klasse zou maken zal je een stuk verder komen.

    Leer van de interesse voor de promo klasse en kijk ook even bv naar de Truggy Cup.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2009
  11. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL

    Ik denk dat de proeflicentie ook echt een kleine stap is in de richting... 't zal in ieder geval helpen het veld wat boeiender te maken, immers zullen er veel lokale rijders toch een wedstrijdje meepikken...

    Zie je een open klasse als een klasse waar 'alles' in mag (dus bijvoorbeeld ook trekstarters)?
     
  12. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Ja. Een klasse voor de "fun" echte hobbyrijders zonder veel regel poespas.
     
  13. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Misschien zal een beetje positieve promotie kunnen helpen, rijders van de Kyosho cup benaderen, de ideëen van de clubs in te passen binnen een algemeen 1:10 plan.
    Verder zal een positievere instelling van de rijders zelf ook helpen; meer mét elkaar racen dan tegen elkaar!

    En dat Ruud, na al die jaren van ervaring en team leider zijn tijdens verschillende internationale evenementen, zich nog zo druk maakt op de rijderstelling is eigenlijk niet acceptabel, maar dat geeft hij zelf ook aan.
     
  14. hugo41

    hugo41

    Lid geworden:
    15 sep 2005
    Berichten:
    1.297
    Locatie:
    Zeewolde
    gelukkig weet ik dat Ruud een top gozer is !!
    en dat, na een beetje afkoeling, ook wel inziet dat ie iets niet goed heeft aangepakt
    en daar is hij dan zeerrrrrr zeker mans genoeg voor om dat als 1ste ook toe te geven

    jammer van het voorvalletje en niet echt netjes. maar top gedaan om het gelijk á persoon en nu á publiek toe te geven Ruud

    mijn respect heb je..............en dat weet je ook

    op naar de volgende NK met frisse moed en veel zin. !!!!!!!!
     
  15. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Er was vorig jaar al een plan geopperd om bij de Kyosho cup een 1:10 promo toe te voegen, dit om ook de Kyosho cup een gezond voortbestaan te kunnen geven.

    Wat betreft de RTR auto's, de meeste rijders wensen liever op straat te blijven rijden. Hoewel het idee van een open RTR klasse erg leuk is vrees ik dat het tegelijk ook door de houding van de RTR rijders gedoemd is. Ik ben het er wel mee eens dat als je maar 1% van die hele grote groep weet te interesseren de NOMAC BC10 klasse propvol zal zitten....
     
  16. _cyclops_

    _cyclops_

    Lid geworden:
    23 mei 2003
    Berichten:
    2.244
    Locatie:
    Veenendaal, NL

    Die kyosho rijders zou ik ook graag een plekje willen geven bij de nomac. Dat is goed voor die rijders maar ook voor de NOMAC 1/10. Ik denk echter dat je dan wel breder moet kijken dan alleen de kyosho klasse, heel simpel, de NOMAC zou zich niet aan een merk moeten binden.
    En daar komt dan een probleem met een reglement denk ik.. daar zit ik vooral mee.. een trekstartklasse is leuk, en zo open mogelijk ook. Maar wat mag dan wel en wat niet?
     
  17. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    De concentratie van een winnaar... :D

    [​IMG]
     
  18. Nismo

    Nismo

    Lid geworden:
    23 sep 2003
    Berichten:
    3.791
    Locatie:
    Assen
    Goede concentratie dat kruisje...
     
  19. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
  20. arcell

    arcell

    Lid geworden:
    21 mrt 2007
    Berichten:
    122
    Locatie:
    Berkhout
    Hij doet het ook wel, je pc houd de afbeelding tegen.
    Als je met je andere muisknop klikt op de afbeelding (kruisje) en dan afbeelding openen zal het vast goed komen.
     

Deel Deze Pagina