Inschrijvingen Werkschependag

Discussie in 'Werkschepen' gestart door Roel van Essen, 21 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Hallo, noeste werkers met dito schepen.
    Op verzoek van Robert maak ik maar even een draadje aan waar jullie je kunnen opgeven voor dit evenement.
    Wat gegevens:

    - Kosten: Nop, niente, nada, nothing, rien, nichts, kostom: geen.
    - Meenemen: Goed humeur, een werkschip, lunchpakket en wat munten
    voor iets te drinken. We hebben geen uitgebreide keuken op het terrein,
    dus voor eten moet je zelf zorgen, of halverwege de dag de plaatselijke
    frietboer overvallen (900 meter weg)
    - De organisatie houden we heel simpel: 1e bak koffie krijgen jullie van
    Biddinghuizen, de rest aan drinken moet je of zelf meenemen of betalen.
    - Frequentiemanagement: We hebben een mooi bord met
    frequentieplaatjes.
    - Voor de grotere schepen hebben we een schepenlift, zodat je geen
    driedubbele hernia krijgt als je je model te water laat.
    - Op ons clubterrein staan tafels om je modellen op te zetten.
    - Als het rotweer lijkt te gaan worden, blazen we het geheel af en prikken
    we een nieuwe datum.
    - Geen wedstrijdelement, gewoon ontspannen met elkaar varen, wellicht
    wat sleepwerk (we hebben bijvoorbeeld een roeiboot)

    Het clubadres is: Scheepsmodelbouwvereniging Vaargroep Flevoland,
    Sportlaan 12, Biddinghuizen. Ik zal in dit draadje nog een plattegrond posten.

    Roel
     
  2. Ronald

    Ronald

    Lid geworden:
    2 sep 2002
    Berichten:
    773
    Locatie:
    Hoek van Holland
    IK KOM

    ciao, Ronald
     
  3. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    :lol: Ja, hallo Ronald... Roep dat in je slaapkamer, maar niet op een fatsoenlijk forum, ja!! :oops:

    Oke, over tot de orde van de dag:
    Plattegrond Biddingtown:
    [​IMG]

    Zoals jullie zien, leiden alle wegen naar dit centrum van de wereld.
    Kijk uit met aanhangers vol boten; ook het gemeentebestuur van Dronten heeft subsidie gekregen op het fenomeen 'verkeersdrempel'. Er liggen een paar op de route. De werkgever van Hannibal heeft in een gulle bui een mooi geel reflecterend bord laten plaatsen met het logo erop van Vaargroep Flevoland. Dit staat iets voorbij de sportvelden aan het begin van het dorpsbos. Van daar uit rechtdoor, nog 200 meter het donkere bos in en dan staat u op onze parkeerplaats.
    Mocht u absoluut, helemaal verdwaald zijn in de wereldstad die Biddinghuizen nu eenmaal is, stap uit uw vervoermiddel, klamp de eerste de beste inboorling aan en vraag naar de IJSBAANVIJVER. (zo staat ons vaarwater bekend) Kijk wel uit: een paar weken geleden heeft men hier nog een zendeling opgevreten, en ook de plaatselijke gezagsdrager (rijkspolitie te varken) is ook vrij actief.
    Roel
     
  4. Adam

    Adam

    Lid geworden:
    12 sep 2003
    Berichten:
    3.542
    Locatie:
    Monster
    Roel,

    IJs en weder dienende,(en permissie van de vrouw des huizes) kun je mij en mijn zoon(tje) ook noteren.
     
  5. bol

    bol

    Lid geworden:
    30 apr 2002
    Berichten:
    736
    Locatie:
    poeldijk gem:_Westland
    bij leve en welzijn is de kans heel groot dat ik ook aanwezig ben
     
  6. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Hij gaat lekker...
    Even het andere draadje nagekeken; momenteel hebben de volgende personen positieve reacties gegeven:
    Ronald
    Adam
    Robert
    Bombarst
    Coen
    Bol
    Zodan
    Marco en Andre (maar gezien jullie woonplaats... Ik kan begrijpen dat je, gezien de afstand, afhaakt...)
    Kor
    Roel
    En ik denk dat Vaargroep Flevoland zelf ook wel een aantal schippers laat opdraven, want wij zijn een club met een heleboel werkschepen...
    Kortom: laten we er een vaar-:music: van bouwen!

    Roel
     
  7. rempie

    rempie

    Lid geworden:
    11 feb 2004
    Berichten:
    93
    Locatie:
    IJsselstein
    Hallo Roel,

    Ik weet niet of mijn boot dan af is maar ik wil zeker deze dag meemaken. Misschien vang ik nog interessante dingen op. Boot komt wel mee, af of niet af.

    Groeten Rempie
     
  8. Droopy'ke

    Droopy'ke verslagschrijvers

    Lid geworden:
    21 apr 2003
    Berichten:
    3.491
    Locatie:
    Vlaanderen
    Met grote droefheid in m'n hart moet ik aangezien de afstand afhaken. :( :(
    De afstand van 250 km (enkele reis) is me nét ietsje te ver.
    Terwijl ik met m'n bootje hier eenzaam, aan een door God en klein Pierke verlaten plas zal zitten wegkwijnen, zal ik in gedachten bij jullie zijn :( . GELUKSVOGELS

    Groetjes,

    Droopy
     
  9. Luit

    Luit

    Lid geworden:
    10 nov 2003
    Berichten:
    900
    Locatie:
    Rolde
    Hoi Roel,

    Er kan natuurlijk meer dan genoeg misgaan zodat ik deze heugelijke dag niet mee kan maken (auto zegt poef.....te lang in de kroeg gezeten de avond ervoor ( :proost: burp :hammer: )...of de hoofdprijs in de lotto gewonnen)
    Als het het laatste is kom ik inderdaad ook niet want dan ben ik de hele dag bezig om de lokale modelbouwshop leeg te kopen.
    Ik zal mijn ouwe heer ook nog ff vragen of'tie zin heeft om mee te gaan.

    Mot je trouwens je boot meenemen of is dit een optie (weet namelijk niet of ik dit durf :oops: :oops: :oops: , als ik al die andere mooie modellen zie,... en hij is nog niet af natuurlijk.

    Greetings,
    Luit
     
  10. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    @Luit: Als jij de hoofdprijs van de lotto hebt gewonnen, hoef je helemaal niet ver... Dan komen al die werkschepen-floepers wel bij jou :proost: om vervolgens met een :hammer: in hoofd de volgende ochtend door je :alien: .... enfin, je snapt het wel. En die andere mogelijkheden: ach, dat geldt voor een ieder van ons. Als ik morgen tegen een toevallig overstekende boom rijd is het ook 'einde oefening en voor eeuwin afhangen'...

    Boot meenemen? Ja natuurlijk! Sterker nog: ik zou je er niet eens inlaten zonder boot! Komt helemaal uit Rolde zonder werkschip... Wie weet kunnen wij nog wat van jou leren!!! Heb je daar wel eens aan gedacht?
    Modelbouwers zijn vaak veel te bescheiden. Botenbouwers al helemaal.

    Roel
     
  11. gezien de afstand die ik moet afleggen om bij deze locatie te komen weet ik niet of het mogelijk is. En niet te min omdat mijn imense schip ook nog een keer niet te tillen is. Ik zal mijn driewieler toch een degelijke opknapbeurt moeten geven wil ik het redden om deze 600 meter af te leggen. Mensen, ik doe mijn best, maar ik kan nog niks garanderen. Ik overweeg om een tent mee te nemen en halverwege mijn kamp op te slaan om de volgende morgen weer vroeg mijn reis te hervatten. Biddinghuizen is groter dan je denkt....

    Goed, ik kom dus wel, we zullen zorgen voor de nodige voorzieningen, koffie en koek dus. Voor de jongere gasten hebben we een geweldige koelkast met veel blikjes en limonade. Ik heb er zin in mensen en ik hoop op nog veel meer aanmeldingen.
     
  12. NVM

    NVM

    Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Berichten:
    5.418
    Hierbij ook mijn officiele aanmelding... Ik kom ook met de W-3 van Robbe.

    Robert
     
  13. Hannibal

    Hannibal Guest

    Harderwijk > Biddingtown uh 25min..... moet wel kunnen.
    Schepen: Veluwe en de Amsterdam en......
     
  14. DreBo

    DreBo

    Lid geworden:
    4 dec 2002
    Berichten:
    711
    Locatie:
    Brunssum
    Ik ben er bij, ondanks afstand.
     
  15. toneburst

    toneburst

    Lid geworden:
    16 apr 2003
    Berichten:
    969
    Locatie:
    Nederland
    Vanuit een andere draad misschien al bekend: er is in ieder geval minimaal 1 duikboot aanwezig (mijn U96 dus).

    Jos.
     
  16. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Jammer Droopy... We hadden je graag verwelkomd met je schitterende schepen... :cry: Maar 250 km is inderdaad een eind. Twee weken geleden naar Goes geweest, en dat was ook 250 km enkele reis. In de gillende wind. 's avonds had ik spierpijn in m'n armen...

    Maar gelukkig dat er een duikboot is! In ieder geval een model waarvan de eigenaar niet meteen begint te gillen dat z'n boot niet nat mag worden als Hannibal en ik met bluskanons beginnen... 8O
    En dan kan Robert tenminste ook verbaliserend optreden vanaf z'n W3. :(

    Iemand nog dieptebommen in de aanbieding?? :blowup:

    Roel
     
  17. toneburst

    toneburst

    Lid geworden:
    16 apr 2003
    Berichten:
    969
    Locatie:
    Nederland
    Kèk uit hè,

    of ik breng de 'Easy 8' van Tamiya (105mm Howitzer) ook mee.
    Daar zal ik niet veel mee raken,
    maar je kan er waarschijnlijk behoorlijk mee gooien!!!

    Jos.
     
  18. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Hartstikke :offtopic: natuurlijk, maar heb je terug van een Leo 1A4 in 1:16 gemodificeerd met 2 motoren, werkende verlichting, Xenon zoeklicht, verwarmde buitenspiegels, dubbele airbag voor, Britney Spears als chauffeuse en radio/cd-speler op de ladersplaats? :eek:ntopic: Dit gaat natuurlijk nergens over... Laten we ons beperken tot schepen. Voor hetzelfde geld ziet Robert dit, :twisted: en rust hij z'n W3 uit met een harpoenkanon... :eek:nweer: (Zo, hebben we het toch effe lekker over schepen gehad... :lol:

    Roel
     
  19. toneburst

    toneburst

    Lid geworden:
    16 apr 2003
    Berichten:
    969
    Locatie:
    Nederland
    Hé Roel,

    misschien wel 'off-topic', maar stiekeum wel meenemen natuurlijk die Leo....(doe ik ook met m'n Tommy-cooker).

    Wordt vast een leuke dag denk ik.
    Als we niet kunnen varen kunnen we elkaar in ieder geval wel 'verbaal' proberen af te schieten.....

    Jos.
     
  20. Roel van Essen

    Roel van Essen Forum veteraan

    Lid geworden:
    13 jul 2002
    Berichten:
    13.633
    Locatie:
    Betuwe
    Hahaha..... :lol: :lol: Die staat! Maar goed... vanuit mijn 'waardigheid' :rolling: als moderator van dit gekkenhuis (meerdere gekken, dus met tussen "n") toch maar weer over werkschepen kleppen? Ik heb net een kijkje genomen op je site: Ziet er heel mooi uit, die U-boot! Alleen als je bij ons gaat varen adviseer ik je om haar een chocoladebruine camouflage te geven... Dat is de overheersende kleur op ons vaarwatertje! Of natuurlijk knaloranje, dan weet je zeker dat je niet overvaren wordt door een of andere Lilliput Smit-zie-ik-je-vanavond-nog-eens-een-keer-Rotterdam of zo...

    Roel
    (maarre...Leootje gaat mee)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina