Inschrijvingsformulier 1ste indoormeeting van Pampa België

• Topicstarter Topicstarter SecretarisPMF
  • Startdatum Startdatum
S

SecretarisPMF

Guest
Inschrijvingsformulier,
1ste Indoormeeting Pampa Modelfighters
Sporthal Helchteren Belgisch Limburg
zondag 28 december 2003, 9.00 uur tot 17.00 uur

deelname vergoeding 5 € voor de hele dag vliegplezier

 Naam en voornaam:
 Adres:
 Postnummer en gemeente:
 Land:
 E-mail:

Toestel(len)

Toestel(len) Frequentie Groep

Groep
1 Slow Fly
2 Sneller model
3 Heli
4 Blimp (zeppelin)
5 Solo vlucht (speciale toestellen) beperkt

Inschrijving eten

MENU PRIJS AANTAL MENU PRIJS AANTAL
Verse soep 2 € Croq Monsieur 2 €
Broodje ham 1,8 € Croq mons. groenten 3,5 €
Broodje Kaas 1,8 € Croq Hawai 4 €
Broodje gezond 3 € Koude schotel ham 7 €
Broodje rauwkost 2 € Koud schotel ger zalm 8 €
Spaghetti 6 € Koude schotel zalm 7 €

In de hoop dat we er samen een gezellige vliegdag van kunnen maken, verblijven wij,

Met sportieve groeten,

Namens het bestuur van PMF

Clissen Eddy

PS inschrijven voor 14 december, En hou er rekening mee dat er een maximum van 40 piloten is.
Ingeschreven piloten krijgen altijd bevestiging. Het bestelde eten wordt afgerekend met de inschrijving

Het komt een beetje onduidelijk over moest je er niet uitgeraken mail me even

niels polfliet zei:
euh...en in welke zaal? waar?

Niels

De sporthal van Helchteren Belgisch Limburg de route beschrijving volgd bij de bevestiging.

PMF Indoor?

"Jets Under Pampa" ;) LOL

Is dat wat om 3 uurtjes voor te gaan rijden, of word dit een 'semi-normale' meet met de gebruikelijke testelletjes?

Ton.

Skidz zei:
PMF Indoor?

"Jets Under Pampa" ;) LOL

Is dat wat om 3 uurtjes voor te gaan rijden, of word dit een 'semi-normale' meet met de gebruikelijke testelletjes?

Ton.

We hopen op een goede verbroedering, laat de grote indoormeetings maar waar ze goed zijn Alphen en dergelijke, we hebben werk genoeg met Jets over Pampa;-)

Maar voor degene die een dagje willen vliegen altijd welkom en aan een lage prijs

WAAR BLIJFT DE INTERESSE, inschrijvingen lopen binnen maar Nederland blijft blijkbaar achter??????????

idd wie komt er allemaal naar Helchteren? kom op geef je op zodat ik daar niet als enigste Nederlander sta.

28e is voor mij beetje ongelukkige datum..
27 Markelo, savonds.. dan nog naar huis, kort slapie doen en smorgens erg vroeg naar Belgie?
Dat wordt dan boem ho in de vangrail..

En om nou markelo ervoor te laten schieten..
Deze hebben ook reguliere mensen nodig om locatie kostendekkend te maken/houden.

Anders was ik wel za naar theo gekomen, om zo gezellig daar mee te vliegen. Geen andere limburgers daaro die gaan?

Aan alle piloten die in Helchteren waren guys thanks.

De leden hebben wat kunnen bijleren en vonden het een leerzame meeting. ZEKER voor herhaling vatbaar, zelfs al heb ik persoonlik niet kunnen vliegen door hevige pijnen, ik heb veel plezier gehad om te zien dat er 30 piloten tevreden waren. Dus als we de zaal nog eens een dagje krijgen, horen jullie het wel.

Back