insert gebroken

Kheb na het rijden van de week mijn insert gebroken. Band los gekookt en de insert laten drogen. Is het mogelijk dat ik mijn insert nog kan maken?? Bijvoorbeeld duct-tape om de insert te doen?? Of met een speciale schuim lijm? Of gewoon een nieuwe insert :p

Ik zou gewoon een nieuwe insert nemen. Het is bijna niet te doen om het te gaan maken. En zo onwijs duur zijn de inserts niet dus...

Succes!

weet iemand toevallig of de inserts van de badland MT op de lrp kamikaze passen?? De velg van de badlands bij mij is ongeveer 1 cm kleiner dan de kamikaze, dus de inserts worden zeg maar een beetje opgerekt kan dit zonder dat het problemen geeft??

Het is toch niet goed gelukt met tape om de insert, ik vind het eigenlijk ook zonde om nieuwe te kopen. Alleen had ik nu nog een vraag:

Het tape zit nu los in de band. De band is nog niet in onbalans, maar is het verstandig om eruit te halen?? Het duurt namelijk wel lang voordat de band los is van de velg (met kooktechniek) en als het niet erg is laat ik het, het liefst zitten.

ik snap dit topic niet meer.. kook die band gewoon weer en doe er een nieuwe insert in. geen traxxasinserts want die scheuren echt snel. maar aka of proline. ik heb hier aka i-beams banden op velg.(met dit aka inserts erin) en tot nu toe geen problemen met inserts, en wielen zijn perfect in balans.

lees het eerst zoiezo het is geen traxxas band...het is van lrp en om voor 15 euro nieuwe inserts te kopen leg ik liever bij die 15 euro wat geld bij en koop nieuwe banden. En al dat gedoe met koken heb ik ook geen zin meer in aangezien ik met 1 band al een half uur bezig was.

Back