instap?

Hallo,
Ik heb zeer grote interesse voor alle takken van de (RC-)modelbouw en zou dus ook eens een truck willen proberen... Maar zijn er in de buurt van Tilburg verenigingen? Is een Tamiya 1:14 een goede keuze om te beginnen en kan ik eventueel bestaande (3-kanaals) zenders gebruiken?
Ik heb nl. al wat ervaring met on-road en off-road elektro / brandstof..
Wat komt er bijv. allemaal bij kijken als ik zou willen spelen met werkende verlichting en dergelijke?
~Erix

Hoi. Mits je een goed gevulde portefeuille hebt, is Tamiya 1:16 inderdaad een goede keus. Foolproof, prima spul, goede instructies... Maar wel prijzig! Aan de andere kant: Wedico is ook duur. Goedkoop in truckland is vaak duurkoop.
Bestaande 3-kanaals installaties kan je prima gebruiken, mits ze NIET op de 35 mHz werken. (gereserveerd voor vliegers)

m.b.t.extra functies:
Tamiya heeft een prima verlichtingsset, maar daar geldt ook voor: Goed gevulde portefeuille nodig!
Als je een schakelunit van Conrad aanschaft, (7 KANAALS MULTISCHAKELAAR Bestnr.: 231517 - 89) ben je goedkoper uit en kan je vrijwel dezelfde dingen doen. Je moet dan wel nog apart de nodige lampjes aanschaffen.
De firma Extensions te Schoonhoven heeft ook heel interessante schakelingen voor de modelbouw.

Back