Instapmodel SC truck

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Manoah77, 13 aug 2019.

  1. Manoah77

    Manoah77

    Lid geworden:
    7 aug 2019
    Berichten:
    4
    Locatie:
    Meppel
    Beste allemaal,

    Ik ben mij op dit moment uitgebreid aan het oriënteren op een nieuwe RC auto. Ik heb besloten om een shortcourse truck aan te schaffen. Dit vooral vanwege het gebruik en de mogelijkheden qua rijden die dit type rc auto biedt.
    Ik kijk naar 1/10 schaal ( net wat stabieler qua rijden dan kleinere schalen) en omdat ik een beginner ben op dit gebied ( enige ervaring met sleutelen aan chinese rc modellen van beide zoons ) heb ik mezelf een max aanschafbudget van €300 opgelegd.
    Nu heb ik een shortlist gemaakt van mogelijke auto's en daar komt jullie kennis en kunde om de hoek kijken. Ik hoor van jullie graag eventuele ervaringen, tips, do's, dont's enz.
    Dit is mijn shortlist:
    LOSI 22S
    ARRMA SENTON 4x4 mega
    ECX TORMENT
    TRAXXAS SLASH 2WD
    Ook heb ik nog 1 dark horse
    IRON TRACK MAYHEM 1/8
    Van alle auto's heb ik zo veel mogelijk info opgezocht, reviews bekeken enz. Toch kan ik op dit moment nog geen duidelijke keus maken. Ik hoop dat jullie me wat meer in de juiste richting kunnen helpen.
    Tot slot, ik heb geen hekel aan sleutelen en onderhoud en wil misschien in de toekomst een auto kunnen upgraden met hop up parts ( sterker maken, overstappen naar brushless ) maar dat is toekomstmuziek.
    Alvast bedankt voor jullie input.
     

Deel Deze Pagina