Hallo allemaal.
Sinds een paar weken vlieg ik met de vanquish F3A .
Nu lijkt het mij erg leuk om volgend jaar 1 of meerdere wedstrijden mee te vliegen met het F3A/c programma.
Erg belangrijk is om het zwaartepunt goed te krijgen. Dit zijn mijn eerste bevindingen van het vlieggedrag.
Hoogteroer staat neutraal.
Van half naar vol gas wil het model iets naar boven vliegen
Scherpe bocht naar links of rechts met een beetje up zakt de neus. Van hoog vertikaal naar beneden gas dicht vangt het model zich langzaam af. Model in een hoek van 45 graden inverted en wil zich redelijk snel afbuigen naar beneden. Volgens het F3A verhaal zou het zwaartepunt nog iets naar achteren kunnen. Klopt dit??????
Verder las ik dat dit model nogal last heeft van coupling. Wat houd dit precies in??
Groet: Adrie van Brouwershaven
Sinds een paar weken vlieg ik met de vanquish F3A .
Nu lijkt het mij erg leuk om volgend jaar 1 of meerdere wedstrijden mee te vliegen met het F3A/c programma.
Erg belangrijk is om het zwaartepunt goed te krijgen. Dit zijn mijn eerste bevindingen van het vlieggedrag.
Hoogteroer staat neutraal.
Van half naar vol gas wil het model iets naar boven vliegen
Scherpe bocht naar links of rechts met een beetje up zakt de neus. Van hoog vertikaal naar beneden gas dicht vangt het model zich langzaam af. Model in een hoek van 45 graden inverted en wil zich redelijk snel afbuigen naar beneden. Volgens het F3A verhaal zou het zwaartepunt nog iets naar achteren kunnen. Klopt dit??????
Verder las ik dat dit model nogal last heeft van coupling. Wat houd dit precies in??
Groet: Adrie van Brouwershaven