heije 21 feb 2008 #1 Wie kan mij verstellen wat de standaar instellingen zijn van de naalden, hoeveel slagen staan deze standaard uitgedraaid af fabriek.
Wie kan mij verstellen wat de standaar instellingen zijn van de naalden, hoeveel slagen staan deze standaard uitgedraaid af fabriek.
wrobijns 22 feb 2008 #2 Ik kan je niet de factory defaults geven. Maar ik zou het zo aan pakken. - Kleine naald 360 graden open draaien - Hoofdnaald 1,5x open 360 + 180 Dan beginnen met de pinchtest. Daarna de hoofdnaald verder afstellen. http://www.jupiter-venlo.nl/Algemeen/Tips/Helimotor afstellen v3.1.pdf
Ik kan je niet de factory defaults geven. Maar ik zou het zo aan pakken. - Kleine naald 360 graden open draaien - Hoofdnaald 1,5x open 360 + 180 Dan beginnen met de pinchtest. Daarna de hoofdnaald verder afstellen. http://www.jupiter-venlo.nl/Algemeen/Tips/Helimotor afstellen v3.1.pdf
heije 22 feb 2008 #3 Walter dank voor je snelle reactie, In de handleiding staat wel dat de hoofdnaald 3 slagen open moet maar er staat niet van de kleine naald. Ik ga een proberen met de handleiding van Jupiter Gr Erik
Walter dank voor je snelle reactie, In de handleiding staat wel dat de hoofdnaald 3 slagen open moet maar er staat niet van de kleine naald. Ik ga een proberen met de handleiding van Jupiter Gr Erik
eddie 22 feb 2008 #4 Als het een nieuwe motor is staat bijna altijd de stationairsproeier in de goede stand !!
heije 26 feb 2008 #5 Afstelling Nadat ik ongeveer 30 minuten met Patrick Kramer aan de lijn heb gehangen is het dan toch gelukt. Tip begin met het stellen van je stationair sproeier, deze regelt tot iets meer dan 50 % het mengsel. Daarna pas met de hoofdsproeier beginnen. Gr Erik
Afstelling Nadat ik ongeveer 30 minuten met Patrick Kramer aan de lijn heb gehangen is het dan toch gelukt. Tip begin met het stellen van je stationair sproeier, deze regelt tot iets meer dan 50 % het mengsel. Daarna pas met de hoofdsproeier beginnen. Gr Erik
heije 26 feb 2008 #7 Walter, zou best kunnen maar ik heb geen handleiding en in de online handleiding van TT heb ik het niet kunnen vinden Gr Erik
Walter, zou best kunnen maar ik heb geen handleiding en in de online handleiding van TT heb ik het niet kunnen vinden Gr Erik