Instellingen KDX K-7XII zender voor quadcopter

Hallo,

Is er iemand die een KDS K-7XII zender gebruikt voor z´n quadcopter en mij de zenderinstellingen kan geven?

Alvast dank.

Staat nu in A/P mode, maar het zou makkelijk zijn als ik alle andere instellingen zo over kan nemen. Scheelt weer hier wiel opnieuw uitvinden ;)

Handleiding van je flight controller stap voor stap volgen is meestal genoeg ;)

Anders hier wat meer info geven over de gebruikte onderdelen, zo kunnen we er maar weinig mee.

Flightcontroler is Naza Lite, en dat wijst redelijk vanzelf. Maar dan zijn er toch nog instellingen die je op de zender zelf moet instellen?

Bij naza hoeft je zender alleen op Acro (vliegtuig) modus te staan, verder moet je misschien wat spelen met de eindpunten van de switches om de juiste functie erop te krijgen.

3 standen switch is leuk voor manual (/failsafe) Atti en GPS
Zaken als IOC heb je op zich niet nodig,maar vereist dan een 2e 3 standen switch

Ben nou de hele avond al aan het klooien geweest om de zender op de Naza Lite in te stellen. Maar de aileron reageert totaal niet op stickbeweging.
Trottle, Elivator en Rudder wel. Ik snap die instellingen op de zender ook niet?
Heb bouwverslag F450 draadje van Psycho gevolgd maar die layout van DJI komt ook niet helemaal overeen met de versie die ik heb.

Kreeg net foutmelding dat upgrade nodig was omdat TX instellingen niet klopte? Na upgrade begon er van alles te piepen op mijn F450 en krijg steeds foutmelding uit Naza programma.

Het is een vage omschrijving, maar ik kan het probleem niet lokaliseren? Vandaar mijn vraag om de correcte zenderinstellingen, zodat ik vandaar de Naza controller goed in kan stellen.

He je de stekker er goed in zitten? Mode juist op de zender ? doet hij het wel met een losse servo op de ontvanger ? Dit om uit te sluiten of je ontvanger stuk is ?

Heb helaas geen losse servo bij de hand om het te testen, van de week ff kijken. Volgens mij staat de zender goed (moet in mode 1 staan wat ik gelezen heb om in de helimode 2 gas links te werken). De aileron instelling staat in de Naza controller rechts en beweegt bij geen enkele stickbeweging?

Ontvanger getest met losse servo en 1e kanaal werkt niet :?

Nieuwe KDS ontvanger kaduuk...... Nou maar weer proberen om te ruilen voor een nieuwe :mad:

Back