instellingen mx 12 funjet

• Topicstarter Topicstarter debru
  • Startdatum Startdatum
D

debru

Guest
hoi heren . ik heb een mx 12 zender . waar ik me funjet mee vlieg. vlieg maar wat raak maar krijg ze niet goed . wie heeft deze zender en kan mij vertellen hoe deze moeten staan . danny

1. Als je in je profiel even aangeeft waar je woont, heb je kans dat er mede modelbouwers in de buurt zijn die het je thuis komen uitleggen.
2. Er zijn massa's piloten met een MX-12, dus de oplossing kan niet moeilijk zijn.
3. De kans dat je een zinnige reactie op je vraag krijgt wordt aanmerkelijk vergroot als je specifiek in detail omschrijft wat het probleem is.

Nog betere tip: Gebruik de zoekmachine van het forum eens. :?

Er bestaan meerdere topic's over de instellingen op een mx-12. De kans is groot, nee, zeer groot, dat jouw vraag allang gesteld is.
Zoek eens naar het mx-12 instellingen topic 8)

En als er nu ook nog even iemand over het lidmaatschap van een vliegclub begint, hebben we het ritueel weer compleet....

:wink:

Ik heb een mx-12 en een funjet

Gisteren voor de eerste keer met die mx-12 gevlogen. Bij mij staat alles standaard ingesteld en dat vliegt perfect (zeer tevreden over die zender trouwens). Gewoon ervoor zorgen dat je bij het ingeven van je model de "elevon" functie activeert.
Wat is het probleem precies?

Ik zal dan maar de cirkel rondmaken.Sluit je aan bij een modelvliegclub.Er zijn altijd heel wat piloten met veel ervaring die jz zeker zullen helpen met het instellen van je zender.

jplorre zei:
Ik heb een mx-12 en een funjet

Gisteren voor de eerste keer met die mx-12 gevlogen. Bij mij staat alles standaard ingesteld en dat vliegt perfect (zeer tevreden over die zender trouwens). Gewoon ervoor zorgen dat je bij het ingeven van je model de "elevon" functie activeert.
Wat is het probleem precies?

Ik snap je probleem niet ...

Moest ge noeg een probleem hebben, kijk hier eens:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=57506

Grtz Matanza

Back