Instellingen voor beginnende TRex450Pro

• Topicstarter Topicstarter Geronimotjes
  • Startdatum Startdatum
G

Geronimotjes

Guest
Allen, ik heb het geluk gehad bij een ongeluk. (Verongelukte overbuur):(
Heb een Trex 450 Pro gekregen :) van de ouders van mijn overbuur omdat ze wisten dat ik al vloog met indoortoestellen.
Gisteren voor de eerste keer gaan hoveren met Trex maar heli zeer onrustig tijdens het hoveren.
Kan ik dat ergens instellen om een Spectrum DX6I ?

Graag even wat info hier omtrent aub.
Alvast bedankt

Allereerst gecondoleerd.

Een heli is (zeker een 450 size) sowieso wat onrustig in een hover, je moet constant corrigeren. Je kan hem wat rustiger krijgen door de swashmix wat te verlagen of wat expo toe te voegen, mocht je de swashmix verlagen, zet hem dan niet TE laag, dan heb je geen ruimte meer om te corrigeren. Ik weet niet hoe goed je kan vliegen, maar anders is een simulator misschien aan te raden. Zorg er verder voor dat je niet met de staartrotor te grond raakt bij het landen, dan strip je de tandjes van de 'torque-tube gears'

Beetje lastig uit te leggen op een forum, dus de volgende vraag zal je ook snel hebben. Advies : laat hem staan en besluit of je ermee wilt gaan vliegen.
Wil je dat, zul je je moeten verdiepen in de zender en heli, ga ermee naar een indoormeeting of club.

Geef even je woonplaats aan in je profiel, wieweet woont er iemand dicht bij jou in de buurt die wil helpen.

Back