Instructeur gezocht !!!

Ik ben de enige (oke er is er ook een met een schaal heli en een aantal beginners) heli vlieger bij ons op de club. Nou ben ik best al wel ver durf (hoog) heen en weer te vliegen maar durf nog niet vol noice in :oops: , en haal de heli dus achteruit terug als hij te ver weg gaat :oops: .
Ik kom over deze angt ook niet (alleen) heen, om de sim kan ik het wel. Nu mijn vraag is er en instrukteur bij een club die mij (aan de kabel) over deze angt heen kan helpen. Vlieg een caliber 30 met een fc18 v3.2 en heb een futaba (din) trainer bus.

Afstand is niet zo'n probleem maar moet wel redelijk zijn dus zit te denken in de rondje zwolle utrecht eindhoven. Want dat is ongeveel een uur rijden en hou ik ook nog tijd over om te vliegen voor het weer donker wordt :wink:

Gr Remco

Hoi Remco,

Ik geef les in het RC heli vliegen. Ik koppel altijd de zenders aan elkaar zodat er niets kan gebeuren. Op deze manier leer je erg snel zonder enig risico. Ook kan ik correcties geven zonder direct de heli over te nemen (mijn zender mixt dan de signalen van de student zender met mijn eigen zender inputs). Op deze manier kun je je 100% concentreren op het geen je wil leren. De kosten bedragen 20 euro per uur (4 vluchten van 15 minuten). Ook stel ik helies af voor 20 euro per uur indien gewenst.

Ik woon in Best, en vlieg in 3 clubs (Son en Breugel, Dongen en Nistelrode).

Als je interesse hebt, kun je het beste kontact met mij opnemen via mijn website: http://home.tiscali.nl/john.vugts/

Je kunt daar op feedback klikken, of gewoon direct een mailtje sturen naar: webfeedback@tiscali.nl

Ja, met je eigen heli.

In principe kan je ook met een heli van mij vliegen, maar dan gaan de kosten omhoog.

remco, dan hebben we ook gelegenheid om eens in het echt techatten, doen dus.
in 2 uurtjes leer je erg veel aan de kabel.
je hoeft je alleen over je eigen prutserij druk te maken, als het misgaat neemt john hem over, prima geregeld dus.

Back