G Gilbert Guest 27 feb 2008 #1 Begin september is er weer Inter-ex. Ik ben van plan om te gaan. Zijn er nog mensen geinteresseerd? Gilbert
Begin september is er weer Inter-ex. Ik ben van plan om te gaan. Zijn er nog mensen geinteresseerd? Gilbert
fbk PH-SAM 13 mrt 2008 #2 Ik ben wel geinteresseerd om mee te doen, heb een aantal orni's vliegklaar om te demonstreren, maar waar gaat het inter-ex eigenlijk plaatsvinden?
Ik ben wel geinteresseerd om mee te doen, heb een aantal orni's vliegklaar om te demonstreren, maar waar gaat het inter-ex eigenlijk plaatsvinden?
ron van sommeren Forum veteraan 13 mrt 2008 #3 Han Witteveen ook? Parijs/Boissy, 6&7 september Willkommen bei der Inter-Ex Discussie- & aankondigingen-groep voor deelnemers/geïnteresseerden: Inter-Ex : experimental RC Flug/flight Yahoo! Groups Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
Han Witteveen ook? Parijs/Boissy, 6&7 september Willkommen bei der Inter-Ex Discussie- & aankondigingen-groep voor deelnemers/geïnteresseerden: Inter-Ex : experimental RC Flug/flight Yahoo! Groups