Interese in een pipermeeting???

Pipermeeting 28 september

Een aantal jaren geleden deden we bij de wings elk jaar een Pipermeeting.
Helaas is die traditie door wat intere zaken verwaterd. Maar regelmatig hoor ik her en der deze meetings meteen met onze club geassocieerd worden.

De 28ste September is dus de Datum...

Dus heren Piper vliegers, U bent die dag van Harte welkom op ons veld.

We zorgen natuurlijk voor een broodje en wat te drinken..

Laatst bewerkt:
Heel mooi om zo snel al een reactie te krijgen.
Lijkt me leuk als we deze traditie weer nieuw leven in kunnen blazen.

Frank.

hallo

lijkt mij ook wel wat als ik dan mijn j3 klaar!
ben een GP piper aant bouwen.
ben helemaal wild van de piper mss kan ik dan mijn parachute pop ook mee nemen(piper als drop kist)en kan mijn vrouw springen met de chute pop.
ik blijf dit volgen.

m.vg. niels

Heeeeeeeeee

Dat is toevallig, laat ik nu gisteren mijn nieuwe piper hebben ingevlogen, ik heb een J3 1/5 met een 13cc 4T.

Dus prik een datum en als ik kan kom ik zekers.

Vriendelijke groet Jaap

Ik ga dit opnemen met de rest van het bestuur, En laat zeker wat weten aan de personen die interese tonen in dit draadje.

Bedankt voor de reacties zover..

Als Onno nu eens wat vaart achter zijn TC Cub zet zouden wij ook kunnen komen.
Hij heeft nu toch weer wat ruimte nu de Stinson er niet meer is ;-)

BEn alleen bang dat het pas in 2009 gaat worden dan maar dan hebben we een stok achter de deur (ik zal hem toch moeten bespannen :lol: ).

Even informeel dit jaar, maar 28 september is de dag...

Dus heren Piper vliegers, U bent die dag van Harte welkom op ons veld.

We zorgen natuurlijk voor een broodje en wat te drinken..

Met verdere vragen kunt u hier terecht.
Hier aanmelden zou ook wenselijk zijn...

als ik tegen die tijd ook een piper heb ( ik twijfel tussen de sig 1/5 en 1/4, de 1/4 heeft een mooier maatje, maar de 1/5 is beter te bouwen en detailleren...) dan ben ik zeker van de partij, en anders kom ik op zijn minst even kijken

maar hier hebben we het al over gehad op de club natuurlijk;)

Ik heb op jullie site zitten zoeken waar het vliegveld is van M.V.C. The Wings maar kan daar geen adres vinden.

hoi,
lijkt me een leuk idee, zelf heb ik er 1 van 3meter met een mvvs 58 vooral voor het slepen van zwevers , bij ons op de club zijn ze er eentje aant maken op schaal 1/2 kan het altijd vragen dat ze mee wellen he:-)

gtjs
wim

Ons adres is de Hoenderbosscheweg. Is een zandpad, uitrijden totdat je de club ziet. Is redelijk lang..

Laatst bewerkt:
Back