Interese in een pipermeeting???

Das mooi Plotterwelt, voor mij mag je PH-MOL 2x printen!!! Spreken we morgen even door (we kennen me kaar wel, je hebt me eind vorig jaar geholpen met de Zenoah 26, bij jouw op het veldje). Tot morgen.

Wat is eigenlijk het adres van The Wings? Hoenderbosscheweg kan ik vinden maar geen nummer. Op de website van de club kon ik het zo snel niet vinden.

Zo de meeting zit erop.
Met het mooie weer hebben we lekker kunnen vliegen.

Bedankt aan alle aanwezige Pipervliegers.
We hadden er toch 9 op bezoek gehad.
Morgen volgen de foto's.

Frank.

Het was inderdaad een hele mooie vliegmiddag. Wel wennen aan het veld de eerste vlucht maar toch heerlijk gevlogen. Leuk om al die enthousiaste Piper liefhebbers over je kist gebogen te zien. De organisatie was perfect en voor mij een openbaring dat er ook clubs zijn die veel meer vrijheid hebben qua geluid en aantal kisten in de lucht. Volgend jaar kom ik zeker terug als ik niet op vakantie ben. Laat die foto's maar komen!!!

Michiel

De eerste toen nog eenzame Piper.
Pipermeeting_2008_002.JPG

Pipermeeting_2008_016.JPG

Pipermeeting_2008_011.JPG

En de nagenoeg complete vloot.

Voor de grote bestanden en de rest van de foto's :

• Foto's Pipermeeting 2008 •

Als het goed is wel, maar van die fotografen moet ik de foto's nog krijgen, en dat zijn grote bestanden, dus mailen gaat dan vaak niet.

Hopelijk morgen de eerste...

vliegtuigen

eej Frank,

hoe heetten die vliegtuigen ook al weer die jij en Ton wilden gaan bouwen? ééntje heb ik onthouden: de Greenly, toch? en de andere wist ik niet meer.

ik was ze aan het zoeken maar kon hierdoor niet meer precies gevonden krijgen wat ik wilde..:oops:

Een gedeelte wel (zie de site), ik zal de andere fotograaf nog even aan zijn jas trekken....

Frank.

De volgende Pipermeeting is weer in de planning .

Ik heb een stuk alu/kunststof plaat op de kop getikt .
Daar kan ik mooie bordjes van maken zo dat iedereen "the Wings" makkelijk vind .

Voorbeeld.
6738490f4f7485bc0.jpg

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Johan,

Heb je toevallig ook een datum voor de volgende pipermeeting :confused:

Evert.

Hoi

Een Pipermeeting leek mij echt leuk, maar jullie meeting viel samen met de meeting in Sittard en ik gaf de voorkeur aan Sittard en ik heb mij ook netjes afgemeld bij jullie.

Achteraf was ik erg blij met mijn keuze, gezien er maar 9 pipers waren op jullie pipermeeting, wat erg jammer is natuurlijk, er zijn veel meer pipers in NL.

Mocht het zo wezen dat er in 2009 meer pipers komen, dan wil ik graag op jullie meeting aanwezig zijn.

Vriendelijke Groet Jaap Gaasbeek

P/S hou mij a.u.b op de hoogte

22 Augustus hebben we de Pipermeeting volgend jaar.

Als je er wel was geweest waren er 10 geweest... Hopelijk kun je volgend jaar wel komen (net zoals andere geintereseerden), anders wordt het nooit zo groot al de meeting vroeger was....
Er waren wel veel geintereseerden, maar helaas hebben er verschiedene dit jaar afgezegd, of hadden helaas geen piper op het moment.

We willen er volgend jaar een BBQ achter aan hangen, voor de geintereseedren...
Ik zal eerdaags even een nieuw draadje openen voor 2009...

Voor de geintereseerde, pb mij aub je e-mail adres, dan houd ik iedereen makkelijk op de hoogte.

B.v.d. Frank.

Leuk een piper meeting... is de datum nog steeds 22-8 a.s ?

Heb zojuist een bouwdoos van een Svenson Piper Cub J3 gekocht. Zodra hij binnen is meteen bouwen..!

ja!
is nog steeds geldig :D
23-08-09 is een fly-in voor alles wat vliegt (zondag) en de zaterdag ervoor is dus de Pipermeeting. hierbij zijn álle pipers welkom :D

ik denk eigenlijk dat er tzt nog wel een draadje wordt geopend (samen of apart) voor de Pipermeeting en Fly-in.

gewoon bouwen dus en komen vliegen! :D

ja!
is nog steeds geldig :D
23-08-09 is een fly-in voor alles wat vliegt (zondag) en de zaterdag ervoor is dus de Pipermeeting. hierbij zijn álle pipers welkom :D

ik denk eigenlijk dat er tzt nog wel een draadje wordt geopend (samen of apart) voor de Pipermeeting en Fly-in.

gewoon bouwen dus en komen vliegen! :D

Yesssss!!! Heb het in mijn agenda gezet!!!

Back