Interesse Nieuport watervliegtuig

Status
Niet open voor verdere reacties.

jitze

PH-SAM
Heren,

Bij de overname van een toestel van Hans (Hannesie) kreeg ik deze Nieuport erbij. Het is een mooi en zeldzaam toestel, gebouwd door Ton van Munsteren.

Helaas moet er nog het een en ander gebeuren hieraan:
- de vorm van de drijvers moet aangepast zodat het toestel minder blijft plakken aan het water
- de wingwarping moet weer werkend gemaakt worden, eventueel met nieuwe bevestigingspunten voor de draden in de vleugel.
- de vleugelhelften moeten opnieuw een kleurtje krijgen want de huidige laklaag bladdert eraf.

Het model heeft wel ooit gevlogen, maar moet dus nog geoptimaliseerd worden. Gezien de rij projecten die ik zelf nog af moet komen vraag ik me af of ik binnen 5 jaar aan de Nieuport toe ga komen... Daarom ben ik op zoek naar een nieuw baasje voor dit toestel. Iemand die kennis van zaken heeft en zin heeft om het toestel weer vliegend te maken. Over de kosten hoef je je niet druk te maken, en als het niet te ver is wil ik het model zelfs komen brengen...

Laat even hier of via pm weten als je interesse hebt, dan kunnen we het er eens over hebben.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
PB gestuurd

Ik heb wel intresse Jitze

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back