Interesse voor indoor Hoogvliet? (regio Rotterdam)

Lijkt me ook wel wat om in de buurt indoor te vliegen, waar kan ik me aanmelden?

Laatst bewerkt:
Welke zaal is het in Dordt.
Zou het dan 1x per week zijn, 2x per week of 1x per 2 weken....
's avonds of overdag...
Heb intresse, maar graag wat meer details over jouw gedachtegang.

Indien data bekend hoor ik het graag. Tot midden januari druk met verjaardagen, Sint, kerst, vuurwerk, nog meer verjaardagen.
Maar vliegen zou er misschien wel tussen geprakt kunnen worden.

Laatst bewerkt:
Indoorvliegen Dordrecht

Heren,
het indoorvliegen in Dordrecht heeft inmiddels vaste vormen aangenomen.

De eerste keer vliegen zal zijn op vrijdag 24 december vanaf 14:00. Mochten er meer geinteresseerden zijn, GRAAG! De animo voor de 24ste is nog wat magertjes...

De zaal waar we in hopen te vliegen is Sportcomplex de Dijk. Het is een zaal van 60x30x7m en hij kost ons 42 euro per uur.
De vliegtijd laten we afhangen van het aantal mensen dat komt vliegen, uitgaande van een kwartier per persoon. Dit met een minimum van een uur en een maximum van 2 uur.
Ofwel: komen er 4 mensen dan vliegen we een uur, komen er 7 dan vliegen we 7 kwartier en komen er 8 of meer dan vliegen we 2 uur.

Laat even weten of je zin hebt om te komen!

En hoe was het ?? Ik kon helaas niet. Boodschappen e.d. gehaald voor morgen he. Natuurlijk weer voor een compleet weeshuis eten gehaald, waar je een week later nog van eet....

Had graag mijn nieuwe Arduwii-quad uitgeprobeerd. Maar helaas. Volgende keer beter.

Sporthal dordt

Ik heb ook interesse. Is dit iedere week? En altijd dezelfde starttijd? Mag er ook met auto's worden gereden?

Hier staat alle info over het indoorvliegen in Dordt bij elkaar:
indoor-vliegen-dordrecht

In eerste instantie zal het onregelmatig zijn, afhankelijk van de beschikbaarheid van de hal. Als het lekker aanslaat kunnen we voor volgend jaar over een vaste avond per week of twee weken gaan nadenken.

Wat mij betreft houden we het voorlopig even bij vliegen. Met auto's erbij wordt het erg druk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back