Zeiler 24 apr 2015 #21 Hoi Bram, ik ben bezig een test opstelling te bouwen voor een windvaan met een magnetometer icm Arduino. Als ik resultaten heb laat ik het je weten!
Hoi Bram, ik ben bezig een test opstelling te bouwen voor een windvaan met een magnetometer icm Arduino. Als ik resultaten heb laat ik het je weten!
bram1324 27 apr 2015 #22 Leuk. Ik ben benieuwd. Grote kans dat ik dit ooit nog weer eens oppak, dus ik volg het met interesse. Ben je van plan het op de eenhoorn te installeren?
Leuk. Ik ben benieuwd. Grote kans dat ik dit ooit nog weer eens oppak, dus ik volg het met interesse. Ben je van plan het op de eenhoorn te installeren?
Zeiler 27 apr 2015 #23 Nee, daar is Eenhoorn te kwetsbaar voor. Ik ben van plan een IOM te bouwen die ik ook kan gebruiken voor het autonoom zeilen. Later meer daar over!
Nee, daar is Eenhoorn te kwetsbaar voor. Ik ben van plan een IOM te bouwen die ik ook kan gebruiken voor het autonoom zeilen. Later meer daar over!
D De jonge jonge 23 aug 2016 #24 Bram Zou k als je blieft een kopie van je tekeningen mogen. Of het adres waar je ze gehaald heb. Ps mooie boot ben je niet de nl vlagetjes vergeten op de achterkant en nl 01 in het zeil of ga je dat nog maken Grote groet van je mattie jort
Bram Zou k als je blieft een kopie van je tekeningen mogen. Of het adres waar je ze gehaald heb. Ps mooie boot ben je niet de nl vlagetjes vergeten op de achterkant en nl 01 in het zeil of ga je dat nog maken Grote groet van je mattie jort
D De jonge jonge 23 aug 2016 #25 Sorry nog een keer Maar kan je de tekeningen mailen of het adres waar ze vandaan kwamen wil hem ook bouwen De boot s prachtig zou he zo ook willen bouwen met al die detais Groetjes jort jortjanfaber@gmail.com
Sorry nog een keer Maar kan je de tekeningen mailen of het adres waar ze vandaan kwamen wil hem ook bouwen De boot s prachtig zou he zo ook willen bouwen met al die detais Groetjes jort jortjanfaber@gmail.com