Intermodellbau 2011/4/13 t/m 14

Jasper, ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee...
Op Wallhalla en dat soort events vliegen ze sowieso maar op intermoddelbau?? ik zou het niet weten.

ik heb ze wel een keer gezien, maar toen dacht ik ow leuk maarja.
ben benieuwd wat er staat hoop een leuke shocky of iets te kunnen kopen

Ok, ik wil er ook wel heen.. maar onder de voorwaarde dat ik met iemand kan meerijden.. Wie komt er langs Nijverdal? :D

Tot toe ben ik de afgelopen 20 jaar elke keer geweest. Martin Müller heb ik er vaak zien vliegen. 20 jaar geleden had je aan 1 dag niet genoeg om alles te zien. Afgelopen jaar bleek de vliegtuighal te zijn weggestopt in een heel kleine hal en vond het indoorvliegen ook nog in deze hal plaats waardoor er werkelijk niet veel meer van overblijft. Binnen een half uurtje heb je alles gezien. Het is dus voor mij de laatste keer geweest dat ik daar heen ging.

jammer dat het steeds minder uitgebrijd wordt, maar op de plattegrond is 3b nog een behoorlijk stuk!

Laatst bewerkt:
Ik ga als het meezit de 15de erheen, het is wel jammer dat het vlieggebeuren steeds minder word, maar er blijft genoeg te zien en het is voor mij en mijn zoon en een maat een leuk dagje uit.
Dus heb nog een plaatsje over, ik vertrek om 6 uur vanuit zwanenburg, dus kijk of je ergens bij de snelweg kunt opstappen en bij grote aankopen breng ik je natuurlijk naar huis.
Dit wel tegen een eigen te bedenken vergoeding.
Groetjes Ton...

hey jah gezellig midweekje duitsland
hotelletje geboekt,hadden enkel nog maar de bruidssuite over,:D:D:D

Daar slaap je met een vliegmaatje?
icon10.gif

Mischien zien we elkaar daar nog.
Groetjes Ton...

Back