International Indoor Tournament Of Paris (IITOP) Februari 19,20 en 21

Discussie in 'F3P' gestart door RuuD79, 3 dec 2009.

  1. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    ok goed te horen dat Peter vrij gekregen / genomen heeft.

    voorzichtig onderweg jongens.

    Wij zijn blijkbaar de bezemwagen, als er iets is of vergeten, laat het maar weten.
     
  2. calmatosport

    calmatosport

    Lid geworden:
    16 okt 2007
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Delft
    Zo, ben net uit mijn bed gerold.
    Spulletjes pakken want winfried zal zo wel hier zijn.
    Idereen die moet vliegen veel succes!
    Wie niet gaat: je gaat wat missen!

    grt Ron
     
  3. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    zo, de eerste uurtjes zitten erop. vandaag(vrijdag) was er een heel strak geregelde training in de groooote hal. de hal is in het midden ook wel enkele meters hoger dan we gewend zijn. met een beamer werd er een schema op de muur geprojecteerd en een digitle klok. iedereen kon achteraansluiten en zodra hij aan de beurt was een vlucht maken van 3 minuten. een minuut voor het einde van de vlucht werden de volgende piloten klaar gezet en meteen na de landing van de een startte de volgende. het niveau is erg hoog!
    vanavond zijn we gezellig gaan eten met een hele groep en er werd flink gelachen.
    Morgenochtend(zaterdag) kan er van 8 tot 10 nog getrimd worden waarna een strak wedstrijdschema zal starten.

    groeten uit Plaisir.
     
  4. pietervisser

    pietervisser

    Lid geworden:
    10 apr 2005
    Berichten:
    1.614
    Locatie:
    Veldhoven
    wens max maar succes van ons...
     
  5. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
  6. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Nando heeft goed gescoord met am de eerste ronde! Boven Derk in ieder geval. Ben benieuwd hoe dit zich doorzet...
     
  7. Niek

    Niek PH-SAM Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 aug 2002
    Berichten:
    8.779
    Locatie:
    Almere
    Niels ook al boven Derk! (A) Derk niet uitgeslapen?
     
  8. Sleurhutje

    Sleurhutje Forum veteraan

    Lid geworden:
    2 jun 2006
    Berichten:
    25.207
    Locatie:
    Beverwijk
    In de A gaan alleen de eerste 13 door naar de zondag, heb ik van Ronald vernomen. :? Betekent dus dat alleen Niels en Derk morgen de A vliegen. 8O
     
  9. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    goedemorgen mannen,

    het is hier FANTASTISCH....haahaaa..Parijs was eerder naar bed dan wij..de lampjes in la tour eiffel waren al uit.

    Nando gaat als een raket en Niels heeft zelfs boven martin Muller gestaan.. Ron vliegt goed, Peter heeft/had wat moeite met de gewenning aan zijn elipsia en vliegt nu met een clik van Max en dat gaat dan weer beter. Simon, Max, Ruud en Rene gaan ook lekker dus het lijkt erop dat Derk de wat minder presterende Nederlander is dit toernooi. Jammer hoor. de A van Derk is eigenlijk niks mis mee maar de jury geeft gewoon de puntjes niet. in de eerste aeromisical klapte Derk zijn MM extra binnen enkele seconden na de start tegen de vlakte en dus mocht hij opnieuw starten.

    we gaan nu de laatste dag in van de wedstrijd.. er is veel spektakel, de top vliegt als een gek en we hebben het naar onze zin.

    kijk dus op de iitop site voor de results..

    groet
     
  10. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ronde 4 en 5 ook bekend nu.
     
  11. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    @ home en heb het helemaal gehad.

    295 vluchten gejureerd op 2 dagen met als afsluiter vandaag een marathon van 51 AM vluchten achter mekaar met na 38 vluchten een korte pause van 10 minuten.

    A piloten : 31 en elk 4 ronden
    AM piloten : 38 en elk 3 ronden

    finale vluchten : 13 piloten die 3 maal mochten van F3P F programma
    13 piloten die 1 maal AM nog eens mochten vliegen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2010
  12. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Hoeveelste zijn Derk en Nando uiteindelijk in de am geworden? Op de uitslagensite zijn niet alle scores te zien voor de laatste ronde. Wel leuk om ook voor de apeldoornse club duidelijkheid te hebben.

    Kan me voorstellen dat je het helemaal hebt gehad na al dat jureren.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2010
  13. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    En ik zie dat Ron ook weer terug is? Hoe is het bevallen? ging lekker in de international klasse he?
     
  14. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

  15. calmatosport

    calmatosport

    Lid geworden:
    16 okt 2007
    Berichten:
    1.186
    Locatie:
    Delft
    Ik ben net terug, ben moe dus hou het kort ;)
    Niels heeft het echt goed gedaan, tot de finale zat hij boven derk. De F3P-AF heeft derk erg netjes gevlogen dus hij staat op een 8e plaats, Niels is 11e geïndigd.
    Ik heb het in de A tot plaats 26 geschopt net iets boven Bert en Peter.
    Bij de aeromusicals heeft Nando het erg goed gedaan hij heeft de finale gehaald. Ik ben daar ergens in de middenmoot geindigd, waar ik alsnog best bij mee ben.
    Voor de A uitslagen kan je kijken op http://hoox.hd.free.fr/IITOP2010/Resultats_Live/www/FAI InternationalR7.html

    Grt Ron
     
  16. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Dank je, maar weet iemand hier welke plek Nando uiteindelijk in de Aeromusicals heeft gehaald? Moet ergens tussen de zevende en negende plek zijn geweest...
     
  17. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Welterusten trouwens ;-)
     
  18. Jan scholten

    Jan scholten

    Lid geworden:
    8 sep 2002
    Berichten:
    1.466
    Locatie:
    veldhoven,nl
    wat een geweldig weekend, de organisatie was met een " franse" slag en het ontbijt stelde dus niks voor..
    de wedstrijden werden met een kloksysteem afgewikkeld, heel strak. echt een belevenis om mee te maken en zeer zeker de moeite.

    Derk herstelde zich gedurende de dag steeds meer, Bert vloog stabiel zoals gewend, Niels was de verrassing van het toernooi! Nando was echt superstrak aan het vliegen, Ron deed het goed en peter ging lekkerder in de latere vluchten.
    in de B klassa was Max(jaaahaaaa) beste nederlander op een 14 de plaats en meteen daarachter Ruud,Rene en Winfried(volgorde weet ik even niet) En Simon was beste nederlander in C.

    in de wandelgangen hoorde ik dat Renee binnenkort in de aeromusical gaat meedoen, de muziek hebben we al gehoord!.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  19. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    nando is 9de geworden en daar was hij heel blij mee. als je zag wat een geweld er voor hem eindigde is het echt een grote prestatie.

    Maar mijn beste Nederlanders, wat me van jullie tegenviel is het volgende. Op elke grote sportwedstrijd herken je de Nederlanders van ver. Volledig uitgedosd in het orange met vlaggen, wimpel en nog meer van dat leuks.

    Niets heb ik daarvan gemerkt dit weekend.

    Dus volgende keer ......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2010
  20. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Thnx, zal het doorgeven!

    Iedereen gefeliciteerd met de behaalde plaatsen!
     

Deel Deze Pagina