intresse in een werkstuk over radiobesturing???

• Topicstarter Topicstarter kor van Essen
  • Startdatum Startdatum
kor van Essen zei:
en ik wil robert veel succes wensen met het aanvragen van extra ruimte :lol:

Dat valt dus reuze mee; de plaatjes die Jorrit heeft ingevoegd zijn aanzienlijk kleiner. De grootste is zelfs maar 40 kb en de schematische plaatjes over het algemeen onder de 10 kb.

Wanneer je deze plaatjes weer opnieuw zou invoegen in je werkstuk (Invoegen > Figuur > uit bestand :wink: Joost) dan kom je al op een veel kleiner bestand.

Ook een optie is het converteren naar een pdf bestand zoals Rob heeft gedaan.

Robin Melchior zei:
kor van Essen zei:
en ik wil robert veel succes wensen met het aanvragen van extra ruimte :lol:

Dat valt dus reuze mee; de plaatjes die Jorrit heeft ingevoegd zijn aanzienlijk kleiner.
sterker nog, de plaatjes staan op 'mijn' server (account) ...

@CASPER, dit 'probleem' had ik gisteravond dus ook, nadat ik vanochtend een link in het html bestand had gezet deed hij het wel.... het bestand direct aanroepen gaat dus niet.

maar is nu ook niet meer nodig lijkt mij? :?:

Ziet er netjes uit Kor, wat was je cijfer hiervoor?
Afgaande op hoe je de werking omschrijft heb je geen electronica achtergrond want op dit gebied klopt het niet helemaal. Dat geeft echter niet want het is zeker voor een beginner een werkstuk dat de zaak een stuk duidelijker maakt!
Misschien moet je het bij de tips zetten zodat het wat makkelijker te vinden is voor mensen die naar dit soort dingen op zoek zijn.

klooi al 2 jaar met zenders, nooit geweten hoe het werkt, tot nu :D

tja m'n cijfer hiervoor: voldoende....
het werd alleen maar beoordeeld met een voldoende of onvoldoende

en casper, dat is precies waarvoor het op het forum staat :D

Afgaande op hoe je de werking omschrijft heb je geen electronica achtergrond want op dit gebied klopt het niet helemaal. Dat geeft echter niet want het is zeker voor een beginner een werkstuk dat de zaak een stuk duidelijker maakt!

ik had wel verwacht dat er iets fout zou zijn op het gebied van de elektronica, maar daar ga ik aan werken....volgend jaar ga ik een opleiding telematika beginnen. Maar bedankt voor het compliment, mag ook wel....mijn hele herfstvakantie heeft hierin gezeten :?

GreetZ Kor

Hulde voor zo'n werkstuk. Hiervan kunnen vele beginnende en gevorderde modelbouwers wat leren.
En die schoonheidsfoutjes in de beschrijving van de electronica zijn niet echt storend..
Die ene servo, die daar gedemonteerd ligt, is het gelukt om die weer in elkaar te krijgen (werkend)?

zo, ik was bijna deze topic weer vergeten... :D Maar die servo hoefde helemaal niet meer in elkaar, want ik gebruik alleen de motor en printplaat daarvan. Die verdwijnen allebei in de smitwijs rotterdam

Nogmaals een reactie kor!

Ik heb jou tekst even van het net geplukt voor m'n zoontje. Hij moet op school een spreekbeurt houden en dit is voor hem een goede basis denk ik.
M'n zoon is 12 en zit nu in groep 8. Hij moet dus binnenkort kiezen voor een volgende school. Waarop zat jij toen je dit schreef?
(even ter vergelijking voor zijn a.s schoolkeuze)

Namens Daniel.
Bedankt!

Wim

Back