intresse in nieuwe vereniging omgeving Bocholt?

Hey,

Ik richt mij tot rc off-road rijders uit de omgeving van Bocholt (Bree, neerpelt, Overpelt, peer, enz.)
Aangezien ik niet direct een club in de omgeving kan vinden is het mischien geen slecht idee om zelf de stap te zette om een vereniging op te starten. Het is dan wel aangewezen om even te polsen of dit voorstel enige respons met zich meebrengt. Als ik namelijk genoeg reacties en ideeën krijg hier op het forum dan wil ik mij daar volledig voor inzetten en alle mogelijkheden uitzoeken.
Ik denk aan; terein, eventuele vergunningen, sponsors, en dergelijke...

big scale? of nitro en electro? of mss beide... .
Ik zal het wel horen zeker?
groeten Bart:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hallo,mijn zoon en ik rijden allebei 1/10 offroad electro ben van kleine-brogel.
Als er nog reageren kunnen misschien iets opstarten.
mvg ronny;)
In lommel komt er binnenkort een traxxas winkel,die heeft misschien interesse en of plaats?

Laatst bewerkt:
up :D niemand intresse?
Locatie/regio en tak van RC hobby opnemen in de titel voor meer lezertjes uit jouw buurt? Nu zou het ook om een filatelie verenigingen kunnen gaan.Titel kun je aanpassen door eerste bericht te wijzigen -> meer opties. Berichten kunnen na plaatsing nog gedurende vier weken gewijzigd worden, daarna gewenste wijziging doorgeven via klik op het bordje-bordje naast het bericht dat je wilt wijzigen.

Back