T
The_beyonder
Guest
Hey,
Voorheen reed ik met een Ford GT40 body en nu met een Dodge Stratus 2.0 kap. Tevens heb ik een andere regelaar en motor (van 15T havok naar 11T Rush). Nu viel het mij op dat ik behoorlijk moest terug vertanden (van 22 tands pinion naar 19 tands pinion) om top te halen en dat de acceleratie behoorlijk was afgenomen. De top lag en ligt nu nog zo rond de 75km/h.
Kan dit alles liggen aan de body of ligt het misschien aan de regelaar/motor circuit? Alle verbindingen zijn vergulde contacten en de regelaar heb ik gesoldeerd aan de motor.
Bedankt voor de hulp,
Voorheen reed ik met een Ford GT40 body en nu met een Dodge Stratus 2.0 kap. Tevens heb ik een andere regelaar en motor (van 15T havok naar 11T Rush). Nu viel het mij op dat ik behoorlijk moest terug vertanden (van 22 tands pinion naar 19 tands pinion) om top te halen en dat de acceleratie behoorlijk was afgenomen. De top lag en ligt nu nog zo rond de 75km/h.
Kan dit alles liggen aan de body of ligt het misschien aan de regelaar/motor circuit? Alle verbindingen zijn vergulde contacten en de regelaar heb ik gesoldeerd aan de motor.
Bedankt voor de hulp,