Ipad als monitor??

Hallo,

Is er al een mogelijkheid om een Ipad als scherm te gebruiken??
En zo niet, waarom??

Zou het toegevoegde waarde hebben??
Goede beeldkwaliteit en zo??

Ik ben net begonnen en een aantal bestellingen zijn de deur al uit
Niets spectaculairs maar om een beetje te kunnen starten en uitproberen.

Alvast bedankt,
Arie

volgensmij zijn er wel een aantal apps waarbij je ipad of iphone als scherm kan gebruiken, maar dat is meestal bij apparatuur van grote merken.

Ha die Heligek.

Met een schaduwkap wel denk ik.

Maar verder, ik dacht dat er al iets was omdat het ook lukt met de Parror AR Drone.
Dat dus intussen 1 van de electronica wizzards al iets bedacht had om dat wifi signaal te gebruiken of zo.
Misschien komt dat nog..

Maar een bril lijkt me beter ( toch wel)

Geen probleem. Gebruik een Teradeck Cube. Deze streamt video via wifi als zelfstandig access point. Kost wat maar werkt perfect. En in HD kwaliteit. Ik heb ze bij een videoproductiebedrijf in actie gezien. Die pikten de streams op om op locatie verder te bewerken (en daarna via de schotel live op televisie 8)).

Een losse monitor is goedkoper en minder diefstalgevoelig. :teacher:

Als je converteert dan heb je altijd vertragingen. Door compressie zijn een aantal beelden nodig om dit goed te kunnen doen. De Teradecks doen diet nog vrij snel maar vreten bandbreedte omdat er minder efficient kan worden gecomprimeerd. Maar de beeldkwaliteit is subliem. :yes:

Ik heb een oude 15 inch flatscreen PC monitor nieuw leven ingeblazen met behulp van een video to vga converter van Conrad.nl... (40 Euri)
Niet helemaal perfekt maar goed te doen...

Scherm staat in mijn campertje dus bestuur alles (Quadcopter, Axial Crawler) vanuit de camper...errug leuk....

Hier red ik me wel even mee totdat er weer geld is voor een bril...

Back