IPN vervanger voor diesels

Maar waarom een vervanger zoeken als de mannen van Model Technics juist zo'n beetje de enige in europa zijn die goede IPN leveren voor scherpe prijzen????

Wil niet hoog van de toren gaan blazen hier, maar ik heb een klein beetje diesel ervaring :)en heb alle vervangers wel zo'n beetje gezien, met als conclusie: Ik gebruik alleen echte IPN of DII3.

Begrijpelijk.... :)
IPN is eventueel te koop bij Paul Rietbergen (pm als je zijn telefoonnummer wilt hebben) en bij Model technics in de UK gewoon te bestellen of te koop op de Britisch Nationals.

Peter Paul (Fox35) gaat daar vast in augustus naar toe, en is ook vast niet te beroerd om een flesje mee te nemen.
De IPN van Model Technics is wel de beste keus.

Inderdaad, IPN is gewoon bij de leveranciers van dieselbrandstof in Engeland te koop. Vorige nationals heb ik nog twee blijkjes van 250 cc voor iemand meegenomen, die waren toen 14 pond per blikje.

IPN

Ik heb wel ipn nodig of iemeand moet voormij wat branstof kant en klaar kunnen leveren anders kan ik niet met de colt vliegen

dus als ji wat kan missen zodat ik wat diesel kan mengen hoor ik het graag mvgr simon :rolleyes:

Paul Rietbergen kan soms wat moeilijk te bereiken zijn, en ik woon wat te ver weg om je wat brandstof of IPN te geven. Ik denk echter dat als je een afspraak maakt met een van de LB'ers die wat centraler wonen, dat die je wel wil helpen de Colt in de lucht te krijgen en daar wat brandstof voor ter beschikking wil stellen, ik denk dan bijvoorbeeld aan Henk, Bruno of Bram (die in Utrecht woont, toch?). Overigens, met IPN start de motor makkelijker en is makkelijker af te stellen, maar het is echt niet per se nodig. Ik ken heel wat mensen die voor sportmotortjes nooit IPN of iets soortgelijks gebruiken. Veel van dergelijke mensen gebruiken een 1:1:1 mengsel, dus 33% wonderolie, 33% ether, 33% petroleum. De DC Spitfire moet daar echt wel op kunnen lopen. Het kan wat lastiger zijn om hem aan de praat te krijgen, maar ik zou het in ieder geval een keer proberen.

Back