Ok model technics gebeld voor ipn maar dat alleen te krijgen in uk
En omdat ik geen reactie of pm heb gehad met aanbod voor een beetje
i p n zodat ik mijn diesel aan de praat kon krijgen
PAW gebeld en ik ben verteld dat ipn niet perse nodig was in klein diesel s en zeker niet voor sport gebruik.
volgens de heren Ijflander gaat ipn te werk voor meer rpm en onder 12,000 rpm geen veschil uitmaakt ( het zijn hun worden en dus niet van mij )
wel gezeged dat als ik diesel zelf meng met een verhouding
35 % Ether
35 % Kerosene
28 % Castor oil
2 % IPN
Dat de ipn vervangbaar is met echt diesel van de pomp dus ipv 35 % kerosene gebruik je 30 % kerosene 5 % echt diesel brandstof en geen ipn
ik ben benieuwd naar de opmerkingen
mvgr simon
En omdat ik geen reactie of pm heb gehad met aanbod voor een beetje
i p n zodat ik mijn diesel aan de praat kon krijgen
PAW gebeld en ik ben verteld dat ipn niet perse nodig was in klein diesel s en zeker niet voor sport gebruik.
volgens de heren Ijflander gaat ipn te werk voor meer rpm en onder 12,000 rpm geen veschil uitmaakt ( het zijn hun worden en dus niet van mij )
wel gezeged dat als ik diesel zelf meng met een verhouding
35 % Ether
35 % Kerosene
28 % Castor oil
2 % IPN
Dat de ipn vervangbaar is met echt diesel van de pomp dus ipv 35 % kerosene gebruik je 30 % kerosene 5 % echt diesel brandstof en geen ipn
ik ben benieuwd naar de opmerkingen

mvgr simon