Irvine 20 te koop

Ik kwam een Irvine club 20 motor tegen voor niet al teveel geld (30 euro). Misschien wel leuk voor een eventueel nieuw project of iets dergelijks. Schijnt 5 keer gedraaid te hebben, maar als ik de foto zo zie heb ik daar mijn twijfels bij.

Zeker de uitlaatpoort ziet er aardig verknutseld uit, of hoort dit?

Doen of niet doen? ;-) Wat denken jullie?

irvine.jpg

Ik heb nog een Irvine 20 liggen met gewone rc carburateur en standaard uitlaat (kopen voor weinig ;-) ? )
Deze uitlaat is zeker niet standaard en zal veel herrie maken schat ik zo, daar maak je niemand blij mee.
Zo te zien zijn de schroefgaten op de uitlaatpoort zelf getapt.
Die 5 keer gedraaid, het zou kunnen maar hoe lang :rolleyes: en hoe hard.

Tja, ik heb inderdaad zo m'n twijfels over de omstandigheden waaronder deze motor gedraaid heeft. Maar als hij wel in orde is heb je voor 30 euro wel een snelle motor. :)

Laatst bewerkt:
jorrit die gaten waren zo standaardt .
ze hebben voor de club 20 motor het carter van de normale 3,5cc motor gebruikt dus vandaar
heb wel interesse maar ik weet niet hoe de lagers en de cylinder/zuiger er aan toe zijn

Ik heb een irvine 20 sport , die ziet er toch anders uit. De club 20 versie is totaal anders denk ik. mijn motor is niet zo snel ( ook al 15 jaar oud model). 18000 toeren op de grond. Deze zal sneller zijn.

ik heb nog een nieuwe irvine 20 pylon liggen,oude model,heel goed bod mag ie weg.

Back