is de Dragon Fly "Super Aviator" iets voor mij

• Topicstarter Topicstarter xanderdude
  • Startdatum Startdatum
Als je anderen om hulp vraagt is het fijn om dan wat meer info te geven, mensen zijn dan ook eerder geneigd om je te helpden...

Een link naar foto van de kist, spec's en wat meer info over je achtergrond zal zeker helpen.

Robert

oh ja sorry hij heeft 84 cm wingspan
Te koop nieuw in doos de Dragon Fly "Super Aviator" incl. extra acc.
Vliegt 40 to 50 miles per uur

Aanwezig in de doos:
Electric Powered Radio Control Airplane
Pro-Style 3 Channel 72mHz Radio Transmitter
One 8.4-volt 700mAh NiMh Battery
Fast Charger For Airplane
Printed Manual With Diagrams
Instructional VHS Video Tape
Replacement Propeller
Replacement Gear Shaft
Replacement Wings And Tail Assemblies
verder kan ik niet veel vinden

(gevonden op marktplaats)

72MHz is niet toegestaan in Nederland, je WA verzekering zal niet uitkeren wanneer je met dit toestel onder gebruikmakeing van deze frequentieband schade veroorzaakt. Ik gok dat het speelgoedrommel is, heb je een link?

ron van sommeren zei:
72MHz is niet toegestaan in Nederland, je WA verzekering zal niet uitkeren wanneer je met dit toestel schade veroorzaakt. Ik gok dat het speelgoedrommel is, heb je een link?

http://www.artifactsaroundus.com/airstrike.html

effe gegoogeld. (vroeger zou het goochelen genoemd worden.)

Inderdaad , speelgoed spul, duur speelgoed zeg maar. Regular price: $275.00Sale price: 160 $.

ja dacht al zoiets ik heb gekozen om met helikopter te beginnen binnekort ontvang ik een aerohawk:P moet daarna nog wel wat betere zender hebben

Xander, als eens op het veld in Vlissingen wezen kijken? A.s. weekend Fly In, dus nog meer te zien dan normaal ;)

op welke school zit je eigenlijk?

@Raffie,

Hé da's een Megatech "AirStrike" .... vliegend baksteentje, wordt al een jaar of 7-8 verkocht (of juist niet ????) ..... Conrad heeft hem ook jaaaren geleden in het programma gehad (met 40MHz zender)

Vleugel belasting meer dan 50 gram DM² ..... vandaar ook de vliegsnelheid 60 - 80 KM per uur .... echt beginners snelheidje,..... niet dus.....

Joost zei:
Xander, als eens op het veld in Vlissingen wezen kijken? A.s. weekend Fly In, dus nog meer te zien dan normaal ;)

op welke school zit je eigenlijk?
ja dat was ik al van plan om te gaan kijken school? buysballot colege

Back