is de Poly butler case echt zijn geld waard ( € 69,95 )

• Topicstarter Topicstarter timpie
  • Startdatum Startdatum
inf%20071.jpg

ruimte genoeg om allerlei zaken in te plaatsen, waaronder bakjes met kleine schroefjes, startkist, brandstof, banden etc, etc...

de poly butler is the one and only. je ziet hem overal, hij is dan ook vreselijk handig. Je zet hem gewoon op de pit-tafel voor je, klapt het deksel naar beneden, en alles is onder handbereik.

Ik vind ze nog steeds ongelofelijk duur. Ik weet niet of ik er zoveel geld voor over zou hebben, ze zijn handig, maar er zijn vast ook wel alternatieven.

Ik heb ook de Poly Butler en is inderdaad vreselijk handig...
Toch één minpuntje...als hij onverhoopt moest omvallen op de voorkant ligt alles door elkaar omdat de schuifjes niet volledig dicht zijn vooraan.
Voor de rest top.
Als ik me niet vergis heb ik hem bij Pk-racing in Dordrecht 69 euro bestaald ( correct me if i am wrong )

Greetz

BIG charlie

ik heb er sinds kort ook een :D
Het is gewoon een hebbeding voor erbij, het is zeker handig maar €69,95 voor een stuk plastic, vind ik zelf niet bepaald goedkoop.
Maar je kan er wel veel in kwijt, en er zit een slot op.
Ik zelf heb hem gekregen maar, om hem zelf te kopen vind ik het wat te duur voor een koffer.

Matthijs NED 469 zei:
inf%20071.jpg

ruimte genoeg om allerlei zaken in te plaatsen, waaronder bakjes met kleine schroefjes, startkist, brandstof, banden etc, etc...

Zoiets staat bij Nijhof tekoop voor 30 euro.

Heb zelf ook zoiets 25 euro en je kan er haast alles in kwijt. Startbox, zender, banden en nog handig vakjes voor gereedschap

ik zal binnenkort is eerst bij de praxis kijken of ze daar wat hebben voor een mooiw prijs.

Ik ben ook opzoek naar een opbergsysteem, alleen vind ik die poly butlercase
ongeloofelijk duur! Kheb vandaag bij de Praxis gekeken, alleen daar hebben,
ze ook niet echt super spul.., dan wel die super grote, als die van mathijs maar
die lijkt me zeer onhandig..

ik denk dat ik toch gewoon voor de normale gereedschapskist ga.

Greatz,

Diezel

die bij de praxis is totaal anders dan die van mij, volgens mij veel minder ruimte. Ik heb hem bij de Hornbach gehaald, imitatie van het merk Stanley.

Ik heb sinds kort ook de poly butler. Ik vond hem ook wat aan de dure kant, maar hij bevalt echt super. Dus kijk zelf even naar je budget: als de aanschaf van de poly butler gaat betekenen dat je geen banden & brandstof meer kunt kopen, is het een waardeloze aanschaf :D

QuiXoTic zei:
Ik heb sinds kort ook de poly butler. Ik vond hem ook wat aan de dure kant, maar hij bevalt echt super. Dus kijk zelf even naar je budget: als de aanschaf van de poly butler gaat betekenen dat je geen banden & brandstof meer kunt kopen, is het een waardeloze aanschaf :D

het geld is geen probleem ( kan gewoon brandstof, banden, onderdelen en dergelijke kopen )

ik vind het zelf ook erg veel geld maar als iedereen er tevreden over is denk ik toch dat ik deze ga bestellen.

kan ik meteen nieuwe shock olie en diff spul meebestellen.

maar ik zal er nog is over denken.

gr.timothy janssen

Als de prijs al geen probleem is zou ik hem zeker kopen.
Ik vind als je andere dure spullen koopt voor het racen dan kan er ook nog wel zo'n koffer vanaf.
Het is natuurlijk zo dat je jaren met zo'n koffer doet (de mijne ging ff denken iets van 8 jaar mee
en dan was hij haast niet te tillen wat niet erg bevorderlijk voor de koffer is)
Maar nu was ik toch echt aan een nieuwe toe :( :oops:

Dus niet zo moeilijk doen en kopen dat ding :lol: :P :roll:

Van zulke producten zijn er altijd veel verschillende te koop maar heel weinig waar echt over is nagedacht.
Je krijgt dan weleens opmerkingen dat ook zo een ding ergens anders veel goedkoper is van mensen die er zelf niet mee werken.
Uitzonderingen daar gelaten. :wink:

Back