Is de TT mini titan nog in gebruik?

• Topicstarter Topicstarter djorkaef
  • Startdatum Startdatum
D

djorkaef

Guest
Hallo,

Enkele jaren geleden heb ik intensief gevlogen met n ThunderTiger mini Titan e325. Ben ermee gestopt o.a. omdat de motor-controller stuk was. Nu wil ik de 'rest' verkopen. Wordt hier nog veel mee gevlogen of verkoop ik beter alles apart (gyro, servo's...)? Als er niet meer mee gevlogen wordt zijn al die onderdelen tamelijk waardeloos en moet ik de moeite niet doen foto's te gaan nemen enz. Ik herinner me dat hij toen nieuw was en de concurrentie aanging met de Trex 450 (SE).

Sorry voor deze misschien stomme vraag ik zit helemaal niet meer in het circuit en kan het hier ook niet meteen uit het forum afleiden...

Mvg,

Joris

Joris

Ze zijn er nog steeds. Ik heb er zelf ook nog eentje in gebruik. Er zijn zelfs ombouwsets voor schaalmodellen beschikbaar bij Thunder Tiger.
Ik weet dat er diverse forumleden er eentje hebben maar er wordt niet vaak over gesproken. Zo nu en dan wordt er eentje aangeboden of enkele onderdelen.
Waag de gok zou ik zeggen en bied de heli aan op het forum

John

Hallo,

Enkele jaren geleden heb ik intensief gevlogen met n ThunderTiger mini Titan e325. Ben ermee gestopt o.a. omdat de motor-controller stuk was. Nu wil ik de 'rest' verkopen. Wordt hier nog veel mee gevlogen of verkoop ik beter alles apart (gyro, servo's...)? Als er niet meer mee gevlogen wordt zijn al die onderdelen tamelijk waardeloos en moet ik de moeite niet doen foto's te gaan nemen enz. Ik herinner me dat hij toen nieuw was en de concurrentie aanging met de Trex 450 (SE).

Sorry voor deze misschien stomme vraag ik zit helemaal niet meer in het circuit en kan het hier ook niet meteen uit het forum afleiden...

Mvg,

Joris

Erg bedankt!

Zoekertje staat op de site.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

50 euro en daarin zit
MG 81 tail server
2x robbe servo
3 paar blades waarvan 1 orgineel ingepakt
volledige body mini titan
hele hoop dubbele onderdelen
poelietrekker
tandwielen groot en klein
....

Ik denk dat dit een zeer aantrekkelijk aanbod is voor mini titan gebruikers maar moet je zelf maar zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back