is deze lipo goed genoeg voor mij?

ik wilde even weten of de lipo die op deze pagina staat MiniCars
goed genoeg was voor mijn slash

de specs

slash
standaard servo
standaard ontvanger
brushless 9.5t nosram sensored system
standaard vertanding

lipo
7,4 v hardcase lipo accu
Hobbytech lipo
hardcase 2s
3400 Mah
30C

ik dacht dat dit het beste was want ik heb mijn auto bij dezelfde winkel vandaan maar als ik lipos van en andere winkel gebruik dan vervalt mijn garantie

Laatst bewerkt:
Ja, je word alleen best wel afgezet...:?

Beetje flauw om te zeggen dat als je de rest van je spullen niet bij die winkel koopt je garantie vervalt...
Garantie krijg je btw toch wel van Traxxas zelf waarschijnlijk. En waarvoor heb je eigenlijk garantie nodig op een auto.. als je nu iets stuk rijd ligt het waarschijnlijk toch echt aan jezelf...

Conclusie:
koop voor veel minder een veel betere accu. (minstens 5Ah)
Zelfs bij PK kun je voor 70 een mooie intellect scoren..

Garantie waarop? Ik denk eerder dat je Traxxas garantie is vervallen door het plaatsen van een andere motor/speedcontroller.....
En het enige waar de garantie op zou kunnen vervallen door een andere lipo is de motor/speedcontroller....En die is niet van traxxas! En nosram heeft volgens mij
geen eisen qua lipo mbt garantie.

Ik denk dat het gewoon een verkooppraatje is, hij wil je gewoon een lipo bij hem laten kopen!

Bolle

ik wil er eentje met deans plugs omdat ik die binnenkort op mijn esc enzo ga doen,
en met goudpluggen is niet ideaal voor mij:mrgreen:(ivm verkeerd aansluiten)

Zeker van die deans?
Het kan zijn dat ik mis ben, maar ik dacht dat goud pluggen beter waren...
Tenzij je een reden hebt nattuurlijk.

Grts

Ik bedoel zeg maar dat als je 4 lipo's in een koffetje doet ze in iedergeval geen kortsluiting kunnen maken, en ik neem aan dat als je gaat rijden wel even kijkt wat wat is...

ec3 schijnt het te worden, zoals ik begreep...
Dens zijn bijHOBBYK.. niet meer leverbaar..
Dus goudpluggen. De rode schijnen heel slap te zijn, dus hou je feitenlijk de blauwe ec3 over...

For the price, these can't be beat:

- Came in perfectly balanced (3.84)
- hardcase is the killer feature
- have Deans connectors
- Use 12 gauge wire, so you can easily swap connectors for say, HXTs, without worrying about the wire being to big

A great buy, will get many more !

is een review dus ze zijn al met deans joepie! xD

dat is mooi want dan hoef ik niks meer te veranderen

Laatst bewerkt:
Back