Is dit een goed idee voor de schaalmeeting?

• Topicstarter Topicstarter Teus
  • Startdatum Startdatum

Wat wordt het voor Badge?

• Degene in Post #1

Votes: 27 81,8%
  • Ander ontwerp

Votes: 4 12,1%
  • Geen

Votes: 2 6,1%

• Total voters
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
morgen uitsnijden en in de houder

Zo, uitgesneden en in de houder. De eerste 40 zijn gereed :zon:

595848240ff1f2595.jpg

Hier een achterzijde van de badge, met de keus tussen een klem en speld om hem te bevestigen.

595848240ff1c8d51.jpg

Gr. Teus

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben blij dat ik dit draadje pas nu zag...:hammer:
Resultaat is er gelukkig wel...

Vraagje wordt er voor de MBF kwijlers ook nog gemaakt? Als in: zonder toestel?
Terloops zag ik wel het plan, maar deze zijn volgens mij nog niet geregistreerd in het excell-blad...

Anywayz, makkelijker zoeken naar die gasten waarvan je wil weten hoe ze er IRL uit zien :rolleyes:

Top.

Tot de 31ste (zonder toestel)

b

Ik ben (voorlopig) herkenbaar aan het ontbreken van de badge :mrgreen:

Vraagje wordt er voor de MBF kwijlers ook nog gemaakt? Als in: zonder toestel?

Anywayz, makkelijker zoeken naar die gasten waarvan je wil weten hoe ze er IRL uit zien :rolleyes:

Voor degenen die zonder kist komen en wel een badge willen hebben, geef maar op in dit draadje dan kijk ik wat ik kan organiseren.

Ik heb nog wel wat reserve materiaal, misschien wat kleiner maar moet lukken.

Laat maar weten wie.

opgeven met Naam en forumnaam.

Gr. Teus

Als ik niet in het buitenland zit voor het werk, probeer ik ook af te komen (wel zonder modellen hé). En het is wel een eindje rijden.

Luc

Hee ik heb er ineens een broer bij ;-) (en ben ook qua naam nu ineens van de arme tak :roll: )

Ziet er goed uit Teus, nog even en ze kunnen gebruikt worden (vraag me bij ons alleen af wat er eerder opvalt, de badge of onze eigen kleding ;-) ).

Badge's zijn gemaakt voor degenen die zich tot nog toe hebben opgegeven (47) en inmiddels op de bus richting Oss naar de organisatie die ze gelijk uit zal delen met de inschrijving van de deelnemers :D

Ik kan er nog 3 maken, daarna moet ik over op plan "B" :rolleyes: En zal die badge's e.v.t. zelf meenemen naar Oss als er nog meer deelnemers bijkomen.

Gr. Teus

En de badges zijn ook aangekomen.
Ik zal ze 's morgens in de kantine leggen, dan kan iedereen zijn eigen badge daar pakken.
Ze zijn mooi hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back