Is dit een goed toestel om mee te beginnen??

• Topicstarter Topicstarter juul kabbas
  • Startdatum Startdatum
J

juul kabbas

Guest
foto1318648.jpg

foto1318648_2.jpg

electro zwever van JP
wingspan 1.80 meter
hoogte en richtings roer
optitionele graupner speed 600 motor
optitionele graupner klapschroef
2 gekogellagerde servo's HITEC

ideaal voor de beginnende vlieger. zeer stabiel in de lucht. de vlieger is nooit gecrasht. heeft ongeveer een 30 tal vluchten gedaan.
dankzij de zwaardere motor en prop gaat hij zeer vlot omhoog. testvlucht altijd mogelijk.
word verkocht wegens overstap naar acro. zonder ontvanger en zender. batterij eventueel appart te koop. sanyo 2400 - 7 cell

http://www.kapaza.be/detail/1318648/Electro_zwever_1M80.html

Alleen vind ik de prijs een beetje veel omdat er geen regelaar bij is...
Heeft er soms iemand het site-adres van JP,,
thanks

80 euro 8O dat is veel te duur voor zo`n flutkist die je in 1 dag zat bent. Ga voor een multiplex easystar ofzo, dat kost niet veel meer en heb je meer plezier aan.

Hoi,

80 euro is mss wel aan de hoge kant.
Maar naar mijn menig is dit geen flut kist die je na 1 dag zat ben.
Ik heb ook leren vliegen met een 2m zwever met hoogte en richting.
Vliegt super strak heel netjes.
Naar mijn mening ook leuker als een EZ voor zover ik gezien heb.
Die wil ik eventueel ook wel verkopen.
Heb je intresse stuur me maar ff een pb tje.
Aangezien ik ruimte te kort kom.

Groeten Marten

De easy pigeon is een P.B.K. ( Prima Beginners Kist ) wat het electrovliegen betreft....
De easy pigeon is door verschillende fabrikanten op de markt gebracht...
o.a. BMI heeft hem als de "Montana 1800". De kosten van deze electrozwever zijn gemiddeld 79 euro !!! incl. motor ( www.hangar.nl ) dus voor weinig geld een mooie zwever, die het thermisch gezien helemaal zo slecht nog niet doet en menig gevorderde vlieger versteld doet staan....

Ik heb 2 x de Montana 1800 gehad en 1 x de easy pigeon, en ze vliegen bijna vanzelf

gr Gert

DUUR ?

Probeer eens een kant en klare electrozwever met deze kwaliteiten te kopen voor die prijs !
Ik vond (en vind hem nu nog steeds) niet te duur

gr Gert

voor een beginner is het leuk alleen het probleem is als je verder wil met modelbouw wordt het op de duur snel saai

maar ieder zen wil

Back