Is dit een goede regelaar voor Knight hauler??

Is dit een goede regelaar voor Knight hauler?

ROCAR controller, 17 turns, with reverse
ROCAR elektronische snelheidsregelaar met vooruit - rem en achteruit. Motor limiet 17 wikkelingen. Automatische set-up - hoog frequent, temperatuur beveiligd, auto stopt als de accu spanning te laag wordt
rocar.jpg

zoniet welke wel?

hallo ga je er ook de licht en geluid set (mfu) van tamiya erin zetten , als je dat wil doen dan hoef je geen aparte regelaar te kopen die zit namelijk al in de mfu ingebouwd

mvg

hallo ga je er ook de licht en geluid set (mfu) van tamiya erin zetten , als je dat wil doen dan hoef je geen aparte regelaar te kopen die zit namelijk al in de mfu ingebouwd

mvg

Nee waarschijnlijk alleen een keer de licht set maar niet de geluidsset.

Alvast bedankt

bijna elke regelaar is meer dan voldoende voor een truck. een truck trekt geen grote stromen. het enigste waar je op moet letten is de spanning sommige trucks rijden op 12V. daar struikelen veel regelaars over.

Als je op 12V gaat rijden kan je kijken naar de Robbe Rookie Truck regler.
Kost wel wat maar IK ben daar zeer tevreden over.(zit in al me trucks/scalers. Behalve als er een MFU in zit)

wat is er aan de hand als het lampje blijft branden ?????

Als het lampje blijft branden kunnen er een aantal dingen aan de hand zijn.

* accu spanning is te laag, dan staat de regelaar in een soort veilige mode.
* er is geen contact met de ontvanger, of de zender heeft geen contact met de ontvanger. hierbij staat de regelaar ook in een veilige mode.
* het kan zijn dat de trim op de zender vooruit staat geschoven, hierdoor ontvangt de regelaar een signaal dat deze vooruit moet gaan rijden. tijdens het vooruit rijden brandt de led namelijk constant. bij achteruit rijden knippert deze.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Back