is dit een goede zwever?

• Topicstarter Topicstarter newbie94
  • Startdatum Startdatum
Ik ben op zoek naar een zwever, ik ben bezig met mijn brevet te halen en als ik dat heb wil ik graag een zweefvliegtuig nemen. Hoeft niet geweldig te zijn, zolang als het een beetje in de lucht blijft zonder motor is het al goed. Mijn vraag is of deze een beetje voldoet:

Maar ja, war voor een brevet ben je aan het halen dan?
Ik neem aan het zweefbrevet. :confused:
Probeer je nu het zweefbrevet te halen met een winkelkarretje van Conrad?

Niet geweldige dingen die precies een beetje in de lucht blijven zonder motor zijn er in overvloed. :p

Hoi,
Als je naar Conrad gaat en het zweefvliegtuig opzoekt zie je rechts op de pagina "directe productlink" staan. Als je daar op klikt opent een schermpje. Kopieer de link en zet hem hier neer, dan zien wij het ook. Of geeft even de naam van het vliegtuig, kan ook.

Voor zover ik weet is die DG1000 van HobbyKing relatief zwaar, en er moet nog het een en ander aan gebeuren, niet zo simpel voor een nieuwbakken piloot.
Staat nog een leuke schuimzwever te koop op dit forum:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
ah, blijkbaar was er iets verkeerd met die link....vreemd. Ik zal wel even kijken op het forum dan. Bedankt voor de reacties!

Hoi,
Als je naar Conrad gaat en het zweefvliegtuig opzoekt zie je rechts op de pagina "directe productlink" staan. Als je daar op klikt opent een schermpje. Kopieer de link en zet hem hier neer, dan zien wij het ook. Of geeft even de naam van het vliegtuig, kan ook.

hier

net gekeken op die advertentie...helaas kan ik niet afhalen, aangezien ik niet over een auto beschik...heeft iemand nog een tip voor mij of electrozwever te koop die kan worden opgestuurd?

Bedankt voor de links! Erg nuttig om te weten, ik denk dat ik de DG 1000 dan koop. Alleen dan nog iets zien te verzinnen voor dat pinnetje...zal wel even nadenken voor oplossing.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd > gecombineerd met deze <Oude "Te Koop" Link Verwijderd > is een goede keuze.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back