E
EJS
Guest
Ik zou graag jullie advies willen bij keus in zender en helli die ik wil gaan kopen als beginnende heli vlieger. Ik heb 2 jaar geleden een Hirobo XRB gehad waar ik redelijk mee door de huiskamer kon vliegen, maar omdat het binnen toch wat klein was om lekker te kunnen vliegen heb ik die na een tijdje weer verkocht. Toch vond ik het vliegen wel leuk om te doen, en heb dan nu ook besloten om een electro heli te gaan kopen voor buiten. Nu is mijn oog gevallen op de ZOOM 450 EP PRO van Protech die binnenkort uit gaat komen. Daar wil ik dan bij kopen de electronics pack en powerset die onder op de http://www.protech.be/html/t0505450eppro.html site staat. En als zender set wil ik er een Graupner 4701 MX-16s bij kopen.
Nu is mijn vraag is dit wel een goeie keus als beginnende heli vlieger ?? Voor mij is wel belangrijk dat het een Protech heli wordt, want de winkel om de hoek waar ik altijd kom voor mijn RC hobby is namelijk Protech dealer.
Ook ben ik van plan om een aantal vlieglessen bij Bernd Kleinsteuber in Bloemendaal te gaan nemen, nu is mijn vraag zijn er mensen die ervaring hebben met dit adres en hoe is het hun bevallen ??
Hopelijk kunnen en willen jullie deze beginnende heli vlieger wat advies geven, alle raad is welkom
Nu is mijn vraag is dit wel een goeie keus als beginnende heli vlieger ?? Voor mij is wel belangrijk dat het een Protech heli wordt, want de winkel om de hoek waar ik altijd kom voor mijn RC hobby is namelijk Protech dealer.
Ook ben ik van plan om een aantal vlieglessen bij Bernd Kleinsteuber in Bloemendaal te gaan nemen, nu is mijn vraag zijn er mensen die ervaring hebben met dit adres en hoe is het hun bevallen ??
Hopelijk kunnen en willen jullie deze beginnende heli vlieger wat advies geven, alle raad is welkom