is dit goed materiaal?

hi

ik wil graag gaan beginnen met fpv zonder hieraan fortuinen te willen besteden wil ik toch investeren in degelijk materiaal ...

mijn vader heeft een fatshark bril en ik heb een mx20hott zender dus die zaken heb ik ter beschikking .

verder ben ik op onderstaande gevallen:

- IFtron PassPort 5.8GHz Diversity Receiver
- IFtron Stinger Pro 250mw 5.8GHz AVD Transmitter
- IFtron 5.8Ghz 8dBi Patch Vitenna gooseneck
- 1200mAh LiPo battery for receiver
- IFtron High Resolution 520 lines Plug & Play Box Camera PAL

is dit alles qualitatief goed en betrouwbaar?

krijg ik eigenlijk een terugzendsignaal van dit zendsysteem net zoals mijn graupner hott dat doet?

enige suggestie qua vliegtuig om dit op te monteren , ik ben geen beginnen piloot wel beginnend met fpv , ik zoek iets niet te groot , niet te zwaar en iets dat niet te veel lawaai maakt .

bedankt

-kristof-

FPV systemen maken geen lawaai behalve als er iets heel erg mis mee is.

Daarnaast heb je eigenlijk geen diversity receiver nodig. Ik vlieg met een 8dbi patch, ik kan met gemak achter mij vliegen zonder dat ik daar problemen mee heb. (Metertje of 10 gaat makkelijk) Dit is weliswaar op een andere frequentie allleen zal wel ongeveer hetzelfde uitpakken. Je kan veel beter een 200mW setje van foxtechFPV kopen veel goedkoper en ook van goede kwaliteit....

Ik heb tijdje geleden hier ook naar gekeken. Uiteindelijk vond ik het te duur
en dat nog eens samenhangend dat je ook een vergunning nodig hebt voor uitzenden boven de 10mW (toch?) Die 900mhz systemen van HobbyKing
zijn volgens vele goed spul en goedkoop, alleen kan je hier minder snel een patch antenne voor vinden die je wel nodig hebt

EasyStar (eerste) wordt veel gebruikt voor FPV wel met brushless motortje natuurlijk.

Kijk ook of je misschien iets van een HDrecorder erbij kan zetten, maakt het na afloop nog wat leuker bijv GoPro Hero (2)

FPV systemen maken geen lawaai behalve als er iets heel erg mis mee is.

Daarnaast heb je eigenlijk geen diversity receiver nodig. Ik vlieg met een 8dbi patch, ik kan met gemak achter mij vliegen zonder dat ik daar problemen mee heb. (Metertje of 10 gaat makkelijk) Dit is weliswaar op een andere frequentie allleen zal wel ongeveer hetzelfde uitpakken. Je kan veel beter een 200mW setje van foxtechFPV kopen veel goedkoper en ook van goede kwaliteit....

ik bedoel het vliegtuig uiteraard , ik wil niks met een jankend impelertje of klein schroefje dat veel toeren draait.

is de camera goed in de door mij opgegeven setup? of waar moet ik op letten ? scherpstellen?aanpassen aan zonlicht?...?

hi

je heb geen link van je camera er bij staan

ik zou een camera nemen die SEAWOLF image sensor chip heeft

2,8 lens er op

rob

Back