hi
ik wil graag gaan beginnen met fpv zonder hieraan fortuinen te willen besteden wil ik toch investeren in degelijk materiaal ...
mijn vader heeft een fatshark bril en ik heb een mx20hott zender dus die zaken heb ik ter beschikking .
verder ben ik op onderstaande gevallen:
- IFtron PassPort 5.8GHz Diversity Receiver
- IFtron Stinger Pro 250mw 5.8GHz AVD Transmitter
- IFtron 5.8Ghz 8dBi Patch Vitenna gooseneck
- 1200mAh LiPo battery for receiver
- IFtron High Resolution 520 lines Plug & Play Box Camera PAL
is dit alles qualitatief goed en betrouwbaar?
krijg ik eigenlijk een terugzendsignaal van dit zendsysteem net zoals mijn graupner hott dat doet?
enige suggestie qua vliegtuig om dit op te monteren , ik ben geen beginnen piloot wel beginnend met fpv , ik zoek iets niet te groot , niet te zwaar en iets dat niet te veel lawaai maakt .
bedankt
-kristof-
ik wil graag gaan beginnen met fpv zonder hieraan fortuinen te willen besteden wil ik toch investeren in degelijk materiaal ...
mijn vader heeft een fatshark bril en ik heb een mx20hott zender dus die zaken heb ik ter beschikking .
verder ben ik op onderstaande gevallen:
- IFtron PassPort 5.8GHz Diversity Receiver
- IFtron Stinger Pro 250mw 5.8GHz AVD Transmitter
- IFtron 5.8Ghz 8dBi Patch Vitenna gooseneck
- 1200mAh LiPo battery for receiver
- IFtron High Resolution 520 lines Plug & Play Box Camera PAL
is dit alles qualitatief goed en betrouwbaar?
krijg ik eigenlijk een terugzendsignaal van dit zendsysteem net zoals mijn graupner hott dat doet?
enige suggestie qua vliegtuig om dit op te monteren , ik ben geen beginnen piloot wel beginnend met fpv , ik zoek iets niet te groot , niet te zwaar en iets dat niet te veel lawaai maakt .
bedankt
-kristof-