Is dit goed ?

Ik zou voor een elektro auto kiezen!
Ik veronderstel omdat je 12 bent, je liever naar buiten gaat om te rijden, dan telkens bezig te zijn met afstellen, want dat is niet gemakkelijk...
Met nitro wordt alles ook veel vuiler dan bij elektro. Reken er ook op dat als je veel rijd je telkens nitro moeten kopen en dat kan voor jou misschien wat duur worden. Voor 200€ plus nog een lader en batterij(50€), kun je een mooie elektro auto kopen.
Moet je nog wel kiezen wat je wilt: On-road, off-road, 1/10, 1/18, driften, enz...

Grts...

Laatst bewerkt:
Wees slim en gebruik dat geld voor een nieuwe Kyosho Fazer.

Ok heb nogal wat vraagtekens:
Het zijn 3 verschillende auto's waarvan 1 de onderdelen voor de andere kan dienen ?
En de motoren moeten afgesteld worden ?
De verkoper kan geen merken en types auto's aangeven ?

Duidelijk weet de verkoper ook niet wat het is en probeert de troep door te verkopen.

Dit zou niet zo'n goede koop zijn, aangezien het tweedehands is, ik zou het geld in een goede elektro stoppen

Het feit dat de auto's 2dehands zijn is hier niet het probleem. Je kunt perfect 2dehands auto's kopen als je er wat verstand van hebt of als de verkoper zelf ook een beetje doet blijken van wat kennis ter zake. Wat in dit geval niet zo is... Wellicht is hij er dan ook navenant mee omgegaan.

ik was 10 toen ik mijn savage kocht
en als ik jou was zou ik een tamiya tt 01 kopen

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb het idee dat het maar een bevlieging was van topicstarter.
Twee berichten geplaatst en daarna niet meer op forum geweest(volgens zijn profiel)

Tja, dat was te verwachten. Zo lopen er hier de laatste tijd wel meer rond. Zal wel aan de leeftijd liggen zekers? :)

Back