Is dit reclame voor de hobby??

hallo
dan met de auto van dirty harry op een skate baan rijden en als er iemand vervelend doet dan boemmmmmm:D:D:Dkan ook,
mvg markioo

Heb een onderwerp als deze zelf nog niet voorbij zien komen...Maar misschien vergis ik me...

Caretaker: Zelf veilig staan is nr 1 natuurlijk.....Ben je ook bestand tegen boze vaders als je z'n zoontje tegen z'n schenen hebt gereden..Geintje hoor...

Ben trouwens net wezen rijden....De scholen waren nog niet uit;-)

Laatst bewerkt:
Hoe gaan jullie om met het rijden/vliegen/varen temidden van mensen/dieren????

Ik rij nooit waar mensen zijn, dus hoef geen rekening met ze te houden.
Dieren zoek ik ook niet op als ik ga rijden, het is wel eens gebeurd dat er een hond achter m'n auto is aangegaan.
Heb ook eens gehad dat er een of andere gestoorde brilgans achter m'n auto aan rende, en vervolgens een paringsdans uitvoerde met een hoop kabaal :rolling:

Zonder gekheid, ik persoonlijk vind het überhaupt not done om tussen het 'gewone' publiek te gaan rijden/varen/vliegen, laat staan tussen dieren.

Ik vind persoonlijk nu ook vliegende skateboards vele gevaarlijker dan vliegende rc autotjes.. heb dankzij een vliegend skateboard op mn voorhoofd een litteken van ong 3 cm lang dat je altijd zal blijven zien..

Enja ik rij waar ik wil en de kleintjes (10jarigen) vinden het altyd vet om zo iets te zien rijden en vragen me af en toe of ze mogen rijden dan antwoord je gewoon kort en negeer je ze dan stoppen ze meteen met zulke vragen.

Met dieren hoofdzakelijk honden die rennen nou gewoon altijd achter die kleine revo aan. maar weet toch dat ik altijd sneller ben. En als ze hem eens te pakken krijgen lach ik gewoon even:) Heb een aantal jaartjes wat geholpen bij een hondenschool en dan weet ik wel alte goed hoe je op zo een geval moet reageren. zeker niet beginnen roepen !
Behalve als het duitse herders enzo zijn dan rijd ik ff een ommetje:D
En katten die hollen er enkel achteraan als er leds opstaan.. raar:confused:

Haha dat was dus mijn uitleg en mening;)

Back