Is dit wat?

Hallo,

Ik heb geen zin meer om met oude zooi aan te kloten mede door chronisch tijdgebrek ;)

En wil nu dan ook direct kunnen vliegen zonder vanalles te doen

Zoals ik al in een andere topic melde wil ik de overstap na brandstof maken, en ga ook bij een club.

Nu zag ik dit setje kant en klaar, is dit wat? ziet er uit als een goede trainer en als ik zo rond google valt het wel in de smaak.

Shamrock-Modelbouw

Toestel zal niks mis mee zijn. Maar waarom geen Calmato die zich al lang heeft bewezen..? Misschien zit hier betere folie op...
Zit ook maar een 5 kanaals zender bij. Straks heb je beslist meer kanalen nodig en kun je alsnog een nieuwe zender kopen.
En is dat wel hetzelfde merk waar ze bij je nieuwe club ook mee vliegen? In verband met leraar-leerling kabel?
Ga eerst eens een balletje opgooien bij je nieuwe club! Mijn idee!

Succes ermee.
Frank

Ik snap je punt.

Mij leek deze set wel wat omdat hij al helemaal kant en klaar is.

Ik kan trouwens al vliegen maar ga toch bij een club omdat dat zowiezo veiliger is met een nieuwe kist en het risico ook wil uitsluiten dat er iets mis gaat bij de maiden,

Daarbij is het altijd leuk en ook handig voor tips en extra info, maargoed wat ik dus wil zeggen dat ik niet denk dat ik een leerling-leraar nodig heb. als hij de lucht in is kan ik de stick wel overnemen.

En deze zaak ligt om de hoek

Laatst bewerkt:
Bij Shamrock:
Calmato 130,-
Futaba zender 6kan:160
4 standaard servo's 40,-
OS46AX 140,-
Samen 460,-
Voor 110 Euro meer een 6kan zender, bewezen toestel met een goeie motor...

Grtzz Frank

Laatst bewerkt:
Ja dat is natuurlijk beter.

Is dat veel werk om te bouwen?
Ik neem aan vleugels en roeren installeren/lijmen en servos plaatsen?

Zoals ik al zei wil ik niet meer echt gaan bouwen en gewoon "af" gaan vliegen

Een Calmato is een ARF toestel = Almost Ready to Fly.
Zo goed als klaar.
Motor erop monteren, RC erin, motor laten inlopen (rijk!) en je kunt omhoog.
Bij elke club kunnen ze je vertellen over de hoed en de rand.

Grtz

Back