Is dit wat ?

ok nico het is je vergeven :D :D!! haha

ik heb hem dus gehaald.. en een aantal dingen bekeken..

hij heeft MEGA veel compressie.. best een apart systeempje voor de brandstof (3 reservoirs ofzo)

waterkoeling via het roer.. (ik heb er geen verstand van hoor.. dus zeg gewoon wat ik gezien heb)

en er zit geen uitknop op als op de g2d's

paar dingetjes.. weet niet of het erg is..

zit op sommige plekjes een barstje en een scheurtje.. (2/3 plekjes)

word epoxy hars+matje? en wat voor verf kan ik het best gaan gebruiken en hoe pak ik zo een (make over) aan

ik wil graag uiteindelijk de oranje felle kleur van de A1 wagen van Nederland...

ik vind het tof dat jullie me zo geholpen hebben, dankzij jullie heb ik voor 400 euro een goede boot.. (wel wat werk, maar dat is leuk..)

het blokje ziet er goed en verzorgd uit.. wel toen ik de bougie eruit draaide zag ik een beetje bruinige zuiger.. maar ik weet niet of dat erg is? en dat brand misschien wel weer schoon , want hij heeft even stil gestaan (7 maanden ofzo)

greetz

Ralph

De verf is van DD Lak van De IJssel (via polyservice), twee komponenten en beresterk. De romp is een oude Aermarine Jesse James. De gelcoat scheurtjes kun je repareren, maar als je dat nog niet eerder heb gedaan, niet eenvoudig en geen garantie dat ze niet terugkomen.
Als de motor 7 maanden stil heeft gestaan, zou ik de cilinder er even afhalen en de boel inspecteren voordat je hem start. Kontroleer dan meteen de lagers op roestvorming.

ok,

dus niet beginnen met epoxy hars en matjes? want dat heb ik wel vaker gedaan (heb surfboards gerepareerd)

krijg ik geen problemen met afstellen als ik heel het zooitje uit elkaar haal?

en is het misschien goed dat ik wat castrol tts in de cilinder spuit? als een soort beschermlaagje? of heb ik dan kans dat hij strax niet meer start..