Is een HobbyZone Duet geschikt voor indoor vliegen in sporthal?

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Jan Belt-CP V2, 30 okt 2016.

  1. Jan Belt-CP V2

    Jan Belt-CP V2

    Lid geworden:
    10 mei 2012
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Noitdorp
    Ik vlieg bij mijn clubje ZLC in Zoetermeer al met Drone's en Heli's in de sporthal, maar nu wil ik ook met een vliegtuigje binnen vliegen en vroeg mij af of een Duet van HobbyZone hier geschikt voor is, ik kan er op het forum niets over vinden en zou graag van iemand die er ervaring mee heeft iets horen?
     
  2. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.879
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Google op "Hobbyzone duet indoor" en klik dan op "video's". Dan heb je voorlopig wat te kijken :)
     
  3. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.837
    Locatie:
    Nootdorp
    Het is best een rap kistje, indoor in Pijnacker zal wel lukken. Maar de kleinere hal in Zoetermeer zal lastig worden.
     
  4. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.879
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Ik heb een Sport Cub S. Die vliegt mooi langzaam. Misschien kunnen er een paar permanente flaps aangemaakt worden? Dan kruipt ie door de lucht.
     
  5. ZamBeZi

    ZamBeZi

    Lid geworden:
    30 aug 2005
    Berichten:
    2.006
    Locatie:
    Den Haag (lid GMVC)
    Vandaag ook een Sport Cub S binnen gekregen. Ik heb m'n Hitec Aurora zender verkocht en zit nog op m'n nieuwe Spektrum DX6 te wachten, dus voorlopig heb ik de Sport Cub S gebonden aan m'n Walkera DEVO (met Deviation software). Er blijft wel wat knipperen, maar ik kan 'm wel besturen.

    In principe ben ik er zondag ook bij in Zoetermeer en hopelijk met de Sport Cub S gebonden aan m'n nieuwe DX6...
     

Deel Deze Pagina