is een silverlit black hawk ook buiten te gebruiken

• Topicstarter Topicstarter emertoerik
  • Startdatum Startdatum
heb eerst geen geld en hoezo 4e kanaal moet ik dan om iets te doen tussen 4 kanalen wisselen en wat is een fixed pitsch? oja nog sorry voor deze domme vragen

heb eerst geen geld en hoezo 4e kanaal moet ik dan om iets te doen tussen 4 kanalen wisselen en wat is een fixed pitsch? oja nog sorry voor deze domme vragen

Antwoord op de kanalen staat nu in je andere topic, fixed pitch betekent dat de instelhoek van je bladen vast staat, en je stijgen en dalen regelt met gas geven of minderen. Bij een CP heli kun je die instelhoek wel veranderen, en kun je stijgen en dalen zonder aan de stand van het gas te zitten.

hoop het niet ik heb mijn heli nu getrimt want hij tolt niet meer rond maar nu vliegt hij uit zich zelf naar voren

sorry nog 3 stomme vragen 1 ik zag dat de gashendle van de solo ook in de ronte gaat dat snap ik niet. 2 hoe kun je nou stilhangen met geen vinger op de gashandle als ik dat nu probeer stort ie neer en 3 als ik de gashandle naar links beweeg geef ik toch geen gas en dan stort ie neer

sorry nog 3 stomme vragen 1 ik zag dat de gashendle van de solo ook in de ronte gaat dat snap ik niet. 2 hoe kun je nou stilhangen met geen vinger op de gashandle als ik dat nu probeer stort ie neer en 3 als ik de gashandle naar links beweeg geef ik toch geen gas en dan stort ie neer

De gashandle van de Solo Pro, en van de meeste wat ingewikkelder helis, veert niet automatisch terug naar nul. Daardoor kun je de sticks los laten, zonder dat de heli neerstort.

denk trouwens dat ik voorlopig geen geld/tijd heb want ik heb maast dit ook nog een andere (best wel dure) hobby vliegeren. dus ik ben voorlopig niet zo actief op dit forum

Back