Is er al eens nagedacht over een speedboot display team?

Hallo

Geïnspireerd door de verschillende demo teams van de afgelopen vliegshow op Leeuwarden.
Je moet er toch een leuke show van kunnen maken met 4 of 6 gelijke speedboten. Mogelijkheden genoeg lijkt me?

ba_20-a.jpg

allemaal de zelfde boten is haalbaar.
rekennen op het water is niet maar haalbaar.
golfen zijn niet voorspelbaar dus de shows zijn niet mooi daardaaor omdat de boten alle kanten op gaan,

greetz jaimy

jewel maar als je 100% de zelfde boten heb word je helemaal gek op de kant geloof me...
ik heb een keer met iemand gevaren die de zelfde boot als mij had en de zelfde kleur..
nou ik heb me boot stil moeten gooien om te kunnen herkennen welke van mij was.

greetz jaimy

Hallo Bert,

Het is geen demonstratie team, maar de wedstrijden van de ESH, met diverse klassen komt er qua gelijke boten het dichtste bij.

En inderdaad is de publieke belangstelling, als er vijf of zes boten tegelijk van start gaan, vaak aanzienlijk.

Verkijk je echter niet op de hoeveelheid werk (en dus tijd) dat je in zo'n demonstratie team zou moeten steken.

Ik heb samen met m'n zoon ontzettend veel geoefend met onze Mono 1 en Mono 2 boten; na verloop van tijd ben je op elkaar ingespeeld en kun je maneuvres varen, die je in een wedstrijd, samen met andere vaarders, wel uit je hoofd laat, omdat je anders geheid schade vaart.

Kom anders eens kijken op een van onze wedstrijddagen.

www.electrospeedholland.nl/

Als je een boot hebt, die binnen één van de klassen valt kun je gelijk een rondje meevaren.

Groeten, Jan.

Back