Ik ben nog beginner in mijn ogen, maar met wat vlieguren...
Ik vlieg binnen met wat mini-drones en een kleine 3ch heli.
Buiten vlieg ik met een MJX-F45. Een heli met een rotor van ongeveer 50 cm (totaal) met flybar, 4ch, FP. Goedkoop, crashbestendig en onderdelen goed verkrijgbaar.
Ik kan daar al aardig mee overweg, ik kan hem redelijkerwijs Zo'n beetje het hele veld laten zien. Als het maar windstil is...
Maar ik wil in winderig zeeland (bijna altijd wel minimaal 3 bft) wat meer gewicht in de strijd gooien. Ik denk dat een 450 beter tot zijn recht komt.
En ja, daar komt de vraag weer; wat is goed spul voor een redelijk budget?
Mijn eisen voor de toekomst:
Budget 300-350 euro
4 CH
FP
Formaat minimaal 450
Onderdelen goed verkrijgbaar
Winkel of webwinkel in NL
(Dat formaat zal gezien het budget ook de max zijn denk ik)
En FP omdat ik denk dat CP nog net te hoog gegrepen is.
En voordat u denkt: gebruik een zoekfunctie of Google: veel van wat ik daar vind bestaat door de ouderdom van die aanbevelingen al niet meer!
Dus wie heeft voor mij wat actueler tips?
Of kan ik beter eens gaan rondneuzen in facebookgroepen? (ja, ik ben nog van die generatie) en welke zijn dan aan te bevelen?
Alvast dank voor het constructief meedenken!
Ik vlieg binnen met wat mini-drones en een kleine 3ch heli.
Buiten vlieg ik met een MJX-F45. Een heli met een rotor van ongeveer 50 cm (totaal) met flybar, 4ch, FP. Goedkoop, crashbestendig en onderdelen goed verkrijgbaar.
Ik kan daar al aardig mee overweg, ik kan hem redelijkerwijs Zo'n beetje het hele veld laten zien. Als het maar windstil is...
Maar ik wil in winderig zeeland (bijna altijd wel minimaal 3 bft) wat meer gewicht in de strijd gooien. Ik denk dat een 450 beter tot zijn recht komt.
En ja, daar komt de vraag weer; wat is goed spul voor een redelijk budget?
Mijn eisen voor de toekomst:
Budget 300-350 euro
4 CH
FP
Formaat minimaal 450
Onderdelen goed verkrijgbaar
Winkel of webwinkel in NL
(Dat formaat zal gezien het budget ook de max zijn denk ik)
En FP omdat ik denk dat CP nog net te hoog gegrepen is.
En voordat u denkt: gebruik een zoekfunctie of Google: veel van wat ik daar vind bestaat door de ouderdom van die aanbevelingen al niet meer!
Dus wie heeft voor mij wat actueler tips?
Of kan ik beter eens gaan rondneuzen in facebookgroepen? (ja, ik ben nog van die generatie) en welke zijn dan aan te bevelen?
Alvast dank voor het constructief meedenken!