Is er veel interessen voor indoor vliegen?

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door indoor vlijmen, 4 jan 2017.

  1. indoor vlijmen

    indoor vlijmen

    Lid geworden:
    14 apr 2007
    Berichten:
    101
    Locatie:
    VLIJMEN
    Hallo mijn vraag is of er veel interesse is om indoor te vliegen.
    Ik vraag dit om omdat ik dit jaar meer rc groepen in een grote hal wil gaan plaatsen.
    Zo zouden er rc auto's en rc trucks en rc booten op de grond en jullie hebben dan het luchtruim tot jullie beschikking.
    Zo zit ik er aan te denken om dat op verschillende dagen per week te gaan doen zo dat niemand last heeft van elkaar.
    De hal zal ongeveer 700 m2 zijn en 10 meter hoog dus er zal ruimte genoeg zijn.
    Ik hoor het graag van jullie .
    mvg indoor vlijmen.
     
  2. Turbodesk

    Turbodesk

    Lid geworden:
    23 aug 2008
    Berichten:
    84
    Locatie:
    Niebert
    Ik organiseer zelf Indoor vliegen voor mijn eigen club. Het is heel wisselend. Ik krijg krap aan 10 man op de been om te vliegen. Maar er zijn ook regio`s waar het helemaal hot is en de hal vol staat met mensen.
    Vaak loopt het spaak op de prijs die men moet betalen. Tevens bestaat onze club uit vooral wat oudere mannen, terwijl de jeugd het meestal het leukste vind om Indoor te vliegen. (Mijn ervaring)
    Hadden wij maar iemand in de buurt die dat wil doen. Ik moet nu lobbyen voor een hal en een goede prijs.
     
  3. RC-PPG

    RC-PPG

    Lid geworden:
    24 okt 2004
    Berichten:
    398
    Locatie:
    sambeek
    Interesse is er vast wel, Vlijmen is mooi centraal in Brabant.
    700 m2: lengte, breedte, sporthal?
    Verwarmt?
    Vlakke vloer?
    Kosten?
     
  4. indoor vlijmen

    indoor vlijmen

    Lid geworden:
    14 apr 2007
    Berichten:
    101
    Locatie:
    VLIJMEN
    Het gaat inderdaad om een hal (loods) waar ik mee bezig ben.
    Of er een kachel in zit weet ik nog niet maar daar is wel iets op te verzinnen toch.
    Het is de bedoeling dat op de vloer een rc offroad circuit komt ,maar ik denk dat de vliegtuigen genoeg ruimte hebben om op te stijgen op het rechte stuk.
    De kosten weet ik nog niet dat moet eerst allemaal berekent worden.
     

Deel Deze Pagina