Is virtual RC realistisch?

M7H zei:
ik moet dat even voor je opzoeken, zit nu op mijn werk, en vanavond ben ik niet thuis.....
Je hoort het nog.....

Bedankt, ben zeer benieuwd naar het spel, maar om en een nwe grafische kaart te kopen en dan nog een USB adapter is wel een beetje overdreven

Ik had precies hetzelfde probleem dat er iets wat met mijn kaart. Ik heb toen ook iets gekregen van iemand, één of andere driver ofzo en toen kon ik het wel spelen. Weet helaas alleen niet meer precies hoe dat heet.

De USB adapter is natuurlijk alleen leuk als je het zo realistisch morgelijk wildt houden! :)
Helaas is het wel zo, dat het dan weer 30 euro kost.

TGXnut zei:
M7H zei:
ik moet dat even voor je opzoeken, zit nu op mijn werk, en vanavond ben ik niet thuis.....
Je hoort het nog.....

Bedankt, ben zeer benieuwd naar het spel, maar om en een nwe grafische kaart te kopen en dan nog een USB adapter is wel een beetje overdreven

Wil je het een beetje realistisch spelen of niet?.......

Goed, heren ik heb een zipfile ge-upload (1MB), wie hem hebben wil kan me een PB-tje sturen dan krijg je de link..... (anders krijg ik weer ruzie met mijn provider :wink: )

Het pakketje heet dus 3danalyzer, ook vindbaar via google....
Versie 2.34 of hoger........
Of via deze link...
http://www.virtualrc.com/forums/forumitems.aspx?fid=8&ftid=1453

Ik heb hier wel een screenshot van de instelmogelijkheden.....
http://www.m7h.nl/3danalyzer-screenshot.jpg

Robert K zei:
Dat is interessant. Heb zelf de rook uit gezet van de Brandstof auto's zo dat het nog enigsinds leek op Elektro :wink:

Zet je het geluid uit, is het nog realistischer... :wink:

gaat mij ook niet zozeer om de kostn voor de aanschaf van de USB adapter (zie dat gewoon als een goede training mogelijkheid), maar om hiervoor grafische kaart te kopen. Bedankt voor de link!

Afgelopen jaar was er in Neurenberg al een demoversie van een rallycircuit met heel veel verschillende ondergronden en springheuvels.
Ik denk dat ze eerst de huidige versie helemaal willen doorontwikkelen, daarna de commercieel interessante elektroversie. En pas daarna offroad te maken wat nog iets complexer is.

Ah helaas, ik zie die off road versie wel zitten. Dit lijkt me erg gaaf, en aangezien deze versie al zeer mooi en realistisch is zal de off road versie ook wel goed uitgewerkt zijn. Maarja dan wachten en hopen dat hij ooit komt.

Tot nu toe is er helemaal geen off road sim, of heb ik dat verkeerd?

in de toekomst misschien nog maar iig de electro versie zal binnenkort uitkomen ze zijn er al mee bezig en het is al getest bij een club.. ook een indoor baan.

bron: moet je ff op het forum van www.virtualrc.com zoeken :D

Ik had de vraag al gesteld, maar misschien is hij over het hoofd gezien! :P

Er is tot nu toe geen off road simulator, of is er wel één?

wat is eigenlijk het verschil tussen de oude (blauwe) en de nieuwe USB adapter (oranje)

en die controllers?

reactiesnelheid?

Kan je hiervoor ook een gewoon gamepad gebruiken die je normaal gebruikt om andere spellen te spelen? Iemand dit reeds geprobeerd?

Ik dacht eraan om zo een aan te schaffen om er ook andere games mee te spelen. Op sommige staan er ook 2 kleine "sticks".

Volgens mij kan dit niet, maar ik weet het niet zeker......

Kijk op de vrc site, bij het forum want daar staat vast meer info hierover........

hallo
ik heb een vraagje ik ben geen computer kenner dus ????
ik heb dat programma opgehaalt en ik kan vr nog steeds niet draaien ik bezit een laptop acer travelmate 630 kan iemand mij hier bij helpen
dit heb ik dus opgehaalt 3danalyzer-v236.zip
maar kan er niet zogoed aanuit
met vriendelijke groet
en alvast bedankt voor de info :wink:

Je moet het programmaatje gewoon unzippen in een folder naar keuze (kun je dus zelf maken), zet hem alleen NIET in dezelfde folder als dat VRC staat.....

Dan dien je het programma te runnen, met de TL.. hupeldepup aangevinkt, en dan runnen met de VRC.exe, die in de VRC folder staat, dan doet hij het.....

Dezeinstelling kun je dan opslaan op bijvoorbeeld je bureaublad, zodat je in het vervolg alleen maar de icoon op je bureaublad hoeft de dubbelklikken.....

Back