ISDT D1 ; hulp gevraagd bij software updaten

Hallo,
Graag hulp bij het updaten van de software van mijn ISDT D1 lader (om LiHV te kunnen laden)
Het lukt mij niet om de benodigde app "ISD Go for Windows" op mijn PC te krijgen ; virus melding en uiteindelijk een niet compleet of beschadigd bestand :confused:
Wellicht heeft iemand de juiste bestanden om te delen via b.v. wetransfer.
Groet, Ron

Die lader kan toch standaard lihv aan? Staat immers in de specs.

Dan heb ik een oude(re) versie ; deze kan dat niet aan. Maar ik zag in de release-note's dat dit wel in de nieuwe software zit

Dank je wel Dirk, ik kom nu wel verder maar ook nu een virusmelding ; mijn systeem (met McAfee) laat hem niet binnen.

Na de opmerking van Roelof toch nog eens mijn lader opgestart ....... en ja hoor LiHV staat gewoon in het menu van de lader :yes:
Ik ga nu een potje zitten schamen ;) Heren bedankt voor jullie reacties !

Dan zet je McAfee uit bij het installeren. Exact deze versie heb ik ook in gebruik (al een paar jaar) en geen enkel probleem. Ik gebruik afwisselend Windows Defender, Avast en AVG. Nooit een waarschuwing gehad.
Als er toch een virus in zit (ik ben overtuigd van niet) dan komt dat er bij de eerste de beste systeemscan wel uit.

Vaak laat ik een download voor installatie en/of gebruik door de virusscanner op het systeem en door https://www.virustotal.com controleren. Als geen of vrijwel geen scanner van VirusTotal alarm slaat vertrouw ik erop dat het wel goed zit.

Back